سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از دیدار با گوام پاسخگوی رسانه ها بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با گوام به خبرنگاران خوش آمد گفت و صحبت های خود در مورد این دیدار را با امیدواری برای پیروزی مقابل گوام این گونه آغاز کرد: تیم گوام در حال حاضر سرگروه است و برای کسانی که فوتبال را می فهمند این تیم در راس گروه است و باید اشراف کامل به بازی مقابل این تیم داشت.

گوام در دو بازی اول خود پیروز شده و صدرنشین است و به همین دلیل به این تیم احترام می گذاریم .

وی ادامه داد: مطمئن باشید ما هم تیم خوبی داریم و بهترین ها در مقابل گوام قرار خواهند گرفت و باید با نگاه و نگرش محکمی در مقابل این تیم بازی کنیم.

در این مدت از لحاظ روانی، بازیکنان در شرایط خوبی قرار گرفتند و تمام تلاش ما این است که انرژی مضاعفی را به بازیکنان بدهیم و امیدوارم که هواداران فردا با حضور پرشور خود از بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر باید برای بازی فردا آماده شویم و برای صحبت در مورد مسائل مختلف زمان زیاد خواهد بود شما می دانید که بعضی از افراد دوست ندارند حقایق را بشناسند فرا تر از اینکه بخواهم از کفاشیان دفاع کنم مخالف آن هستم که برخی افراد می خواهند تیم ملی را از بین ببرند.

شک نکنید اگر ببینم افرادی چنین نگاهی دارند که می خواهند به تیم ملی نزدیک شوند من این تیم را ترک خواهم کرد چون نمی خواهم تقابلی با این افراد داشته باشم.

 کی روش در مورد فدراسیون فوتبال و تعهدش نسبت به ایران گفت: تعهد من به فدراسیون و رئیس فدراسیون همچنان پا برجاست و از طرف دیگر تعهدم به این پسر های فوتبالیست است که با تمام وجود همه تلاششان را می کنند و تعهدم به هواداران پا برجاست بهتر است در مورد بازی فردا فکر کنیم و روحیه را به تیم برگردانیم هیچگونه مشکلی با کری خوانی های سر مربی گوام ندارم و ما عاشق تحت فشار بودن هستیم و باید بگویم که هر زمان تحت فشار بودیم بهترین نتایج را گرفتیم.

من و سردار آزمون به این دلیل با پرچم ایران در نشست حاضر شدیم که این مسئله پیامی باشد برای بازیکنان تا روحیه قبل از جام جهانی و جام ملتها را دوباره احیا کنیم .

کی روش در مورد حضور در نشست با شالی به رنگ پرچم ایران گفت: برخی ها این رفتار ها را نمی پسندند اما من این شال ها را آوردم که نشان دهم این شال نمایانگر اتحاد و همدلی است تا دو باره آن افتخار لذت و غروری که وجود داشت بازگردد و مطمئن باشیم بازیکنان برای این دیدار آماده اند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
گوام کیلویی چنده ...جمع کنید این مسخره بازیا رو
Iran (Islamic Republic of)
روح الله سلطانی
۲۱:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
ازمون اینده فوتبال ایران..و ابروی ایران................
کی روش مردی که بازیکن سالاری وگربه رقصاندن بازیکنای مغرور رو به خاک مالید..............
Iran (Islamic Republic of)
mohamad
۲۱:۰۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
مگم یه مسایقه راه بندازید ببینید گوام توی کدام قاره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار