تدوین برنامه راهبردی دانشگاه علم و صنعت/ طراحی افق برنامه سال ۹۹

کارگاه هم انديشی طراحی و تدوين برنامه راهبردی دانشگاه، چشم انداز ۱۴۱۴ و افق برنامه ای ۱۳۹۹ دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندکتر محمد علی برخورداری ، رئیس دانشگاه علم و صنعت در این کارگاه گفت: در کشور ما و به تبع آن در دانشگاه، معمول اين است که برنامه ای نوشته و تصويب می شود ولی در طول زمان برنامه، عموما مسئولان سليقه خود را به برنامه ارجح می دانند و تقيد چندانی به آن نشان نمی دهند.

وی ادامه داد: پس اولين نکته اين است برنامه ای بايد تنظيم کنيم که همه و از جمله مديران، به آن اعتقاد داشته باشند. دوم اينکه همه در اجرای آن مشارکت داشته و لازمه آن این است که در تنظيم برنامه، نظرات افراد زيادی اعمال شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت افزود: واقعيت اين است که در جمع ما افراد زيادی هستند که به لحاظ علمی، تخصصشان برنامه ريزی است و برخی نيز به جهت تجربيات مديريتی می توانند نظر خوبی داشته باشند. ساير همکاران ما نيز دانشگاهی و صاحب تفکر هستند و نظرشان در بند بند برنامه مهم است.

رئیس شورای برنامه ريزی راهبردی دانشگاه در بخش ديگر سخنان خود، بر لزوم کاناليزه کردن مباحثی که در جلسات مطرح می شود، تاکيد کرد و گفت: نکته سوم، خود هدف گذاري‌هاست. توجه کنيم اهداف عالی ای را تعيين کنيم که بدانيم حداقل تا هفتاد، هشتاد درصد دست يافتنی است.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار