راه چاره خودروهای بی‌کیفیت "توقف تولید" است نه "کمپین تحریم"

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بیان اینکه مخالف کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" است، گفت: راه چاره مقابله با خوروهای بی‌کیفیت توقف تولید این خودروها با نظارت مسئولان است نه کمپین تحریم تولید ملی.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:حمیدرضا فولادگر با بیان "بنده مخالف برگزاری کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" هستم" اظهار داشت: نمی‌توان تولید داخل را تحریم کرد بلکه باید ضمن حمایت از تولید ملی، از تولید محصولات بدون کیفیت و فروش آن در بازار جلوگیری کرد.
 
وی با اشاره به اینکه البته نباید هرچه خودروسازان تولید کردند مردم بخرند و آنها تدبیری برای ارتقای تولیدات خود نداشته باشند، افزود: این روزها بازار خودروسازی کشور در شرایط رقابتی قرار ندارد، به همین دلیل تولیدکننده تمرکز چندانی بر تولید محصولات باکیفیت ندارد، به همین منظور باید زمینه رقابت را در کشور به وجود آوریم.
 
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی اضافه کرد: البته نباید کشور را بازار مصرف کالاهای خارجی قرار دهیم بلکه باید همکاری‌های خود را با شرکای خارجی به‌شرط انتقال تکنولوژی و استفاده از توان نرم‌افزاری و داخلی کشور قرار دهیم.
 
فولادگر با اعلام اینکه باید 3 رکن کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش در اولویت کاری شرکت‌های خودروساز قرار گیرد، تصریح کرد: مردم امروز از کیفیت و خدمات نامناسب شرکت‌های خودروسازی گله‌مند هستند اما نباید برای اعلام این اعتراض فقط به تحریم تولید داخل بپردازیم بلکه باید مسئولین با خصوصی‌سازی صنعت خودرو و اصلاح ساختارهای مالی، اداری و اقتصادی اقدامات لازم را برای توسعه این صنعت انجام دهند.
 
وی با اشاره به اینکه برگزاری کمپین‌های عدم خرید خودروی داخلی آسیب‌های زیادی را به صنعت کشور وارد خواهد کرد، گفت: برای ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش شرکت‌های خودروساز باید شرایط رقابتی را در کشور به وجود آوریم.
 
 
منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۲۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
هم خودروهای چینی وهم خودروهای داخلی قدیمی وبی کیفیت هر دو توهین به ملت ایران هستند ....
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۴۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
اگر الان ماشین بخرید یک لگن با قطعات چینی و داخلی قلابی خریده اید اگر آخر سال ۹۵ به بعد بخرید شاید دوباره لگنهاشون رو با قطعات فرانسوی وداخلی اصل تولید کنن !!! اگه لگن میخواهید لا اقل صبر کنید یک سال از توافق بگذرد لگن اصل بخرید لا اقل .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
خودروی صفر خریدم خراب بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
خودروی صفر خریدم خراب بود
Iran (Islamic Republic of)
خودروی صفر ممنوع
۱۲:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
تا الان کجا بودین؟خواب تشریف داشتين؟نمی دیدین مردم چطور یکی یکی و چندتاچندتا بخاطر کیفیت بد محصولاتتون جون میدادن و زجر کشیدن،الان که شرکتهای لگن سازی رو مردم تحریم کردن بچه ی خوبی شدين و به فکر افزایش کیفیت افتادين؟؟؟اتفاقا مردم یکصدا شدن و خرید خودروی صفر و خیانت ميدونن ماهم حرف مردم و میزنیم،درود بر کمپين خودروی صفر ممنوع درود بر غیرت مردم
Germany
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
اقا ٤٠ ساله داريم حمايت ميكنيم شما چكار كردين اگه مسلمونيد اون دنيا چي جواب ميدين
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۰۰:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
اولا ما مردم دستمون به هیچ جا بند نیست تنها راه نشون دادن اعتراضمون همین کمپینه!!!!!
بعدشم ایشون میگن که باید خودروها رو ارتقاء بدن خودروساز ها
اخه 206 و پراید و 405 رو چقد میخوان ارتقاء بدن...هر چیزی حدی داره....چندین ساله دارن پراید رو فیس لیفت میکنن اخرش چی شد؟؟؟ پراید تکنولوژیش ماله 25 ساله پیشه.... بابا به خدا بی ام دبلیو هم ماشین هاشو فیس لیفت میکنه(ظاهرش رو تغییر میده و نواقص اون مدل رو برطرف میکنه) ولی فقط تا دو سال.....
من ندیدم بی ام دبلیو خودروی مدل 2003 رو فیس لیفت کنه و سال 2015 تولید کنه....چون اون خودرو فناوریش ماله اون زمانه.....نهایتا یه ماشین مدل 2014 رو برای دو سال فیس لیفت میزنه به خدا.....بسه از پراید و 206 بکشین بیرون بابا حالمون بهم خورد انقد این ماشینا رو دیدم تو خیابون
United States of America
مهدی
۱۷:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
لطفا خودرو صفر نخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
این چه حرفیه خوب واضحه که مردم که نمیتونن خط تولید این خودروهارو متوقف کنن اما با تحریم خرید این خودروها دارن باعث میشن که مسولان بالاخره خودشونو از خواب غفلت بیدارکنن...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۴۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
اقای فولادگر عزیز با قسمتی از گفتهای شما مخالفم برای اینکه شما فرمایش میکنید ارتقای تولیدات داخلی.اخه برادر من تا کی باید پراید وپژو 405 را ارتقا بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۵:۰۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
ما هم برای توقف تولید خودرو بی کیفیت کمپین نخریدن راه افتاده کیفیت رو بالا ببرین قیمتاتون رو پایین بیارید هر وقت قیمت ها رو پایین اوردین بعد مردم هم می خرند چطور برای هر چیزی ملت ما میان و مشارکت دارن و اونجاهایی که رای می خواین ملت سرورن ولی وقتی می خواین یارانه بدین و قیمت رو بیارید پایین مردم اخ و کخند و قیمتها پایین نمی ایند و می خواین جون به عزراییل بدین اقای وزیر صنعت و دیگران شعور هم خوب چیزیه .....!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
شما کیفیت خودرو ها رو ببرین بالا قیمتهارو بیارین پائین اونموقع مردم میخرن چرخ صنعت هم میچرخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
برای حمایت از تولید ملی باید مردمو ترغیب وتشویق به استفاده از کالای داخلی کرد نه اینکه وزیر محترم صنعت بیان بگن مردم مجبورن خودروی داخلی بخرند