با تلاش مأموران انتظامی استان فارس طی 48 ساعت گذشته، 386 كیلو و 180گرم تریاك كشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران مستقر در ایست و بازرسی "قلاتویه" شهرستان "داراب" هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی مظنون و آن را متوقف كردند.

سردار "احمد علی گودرزی" ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار 286 كیلو و 780 گرم تریاك كه در باك آن جاسازی شده بود، كشف و راننده خودرو دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی به انجام یك عملیات دیگر توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب اشاره كرد و افزود: مأموران هنگام كنترل خودروهای عبوری در یكی از محورهای مواصلاتی به یك دستگاه خودرو وانت پیكان مظنون و دستور ایست دادند كه راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار كرد.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو وارد یك منزل شده و پس از بازرسی از آن منزل مقدار 19 كیلو و 400 گرم تریاك كشف و در این راستا یك نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو دستگاه خودرو نیسان و پیكان را در شیراز توقیف و مقدار 80 كیلوگرم تریاك كشف و در این راستا دو نفر متهم را دستگیر كردند.

سردار گودرزی ضمن هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ تصریح كرد: شماره تلفن 2184269 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خرید و فروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.