امام جمعه موقت لنده خبر داد

اعزام کاروان مهدویت به مشهد مقدس/80 نفر از جوانان لنده به مشهد اعزام شدند/

امام جمعه موقت لنده گفت: در راستای برگزاری کلاس‌های انتظار مهدویت در شهرستان لنده 80 نفر از جوانان در قالب کارمان مهدویت به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا امروز با اشاره به ضرورت شناخت امام زمان (عج) گفت: جوانان و نوجوانان ما باید در راستای تعالیم روح‌بخش اسلام ناب محمدی آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با توطئه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به افکار و اندیشه‌های جامعه و به خصوص جوانان ما بوده و در این راستا از هر حربه‌ای استفاده و بهره لازم را می‌برند.

امام جمعه موقت لنده مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: یکی از حربه‌های دشمنان دادن آدرس‌های غلط و تحریف افکار جوانان و نوجوانان بوده که باید در مقابله با این حربه دشمنان از دانش و توانایی اساتید برجسته شهرستان و استان و کشوری در برنامه‌های مختلف استفاده کرد.

الهی‌نیا در ادامه افزود: با توجه به اینکه شهرستان لنده یکی از شهرستان‌های مذهبی استان بوده، نیاز است در عرصه آگاهی‌بخشی به نسل جوان و پویای جامعه نیز پیش‌قدم باشد.

وی خاطرنشان کرد: بحث مهدویت از جمله مباحثی است که باید به صورت مستمر و پی‌در‌پی و از طرق مختلف آگاهی لازم در زمینه‌های مختلف آن به جوانان داده شود.

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده عنوان داشت: در همین راستا و برای پر کردن اوقات فراغت جوانان با همکاری دفتر امام جمعه و نهادهای فرهنگی کلاس‌های مهدویت با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

الهی‌نیا گفت: استقبال و شور و نشاط جوانان در این کلاس‌ها نشان از تأثیرگذاری کلاس‌ها داشته که می‌طلبد در زمینه تداوم آنها تلاش کرد.

وی به برنامه‌‌های مختلف انجام شده در کلاس‌های مهدویت اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری کلاس‌های انتظار مهدویت در شهرستان لنده 80 نفر از جوانان در قالب کارمان مهدویت به مشهد مقدس اعزام شدند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: ضربه ، مذهبی ، مهدویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار