بهره برداری از دستگاه‌های سونوگرافی رنگی، اندوسکوپی، بیهوشی و دو دستگاه دیالیز جدید با هزینه یی بالغ بر 750 میلیون تومان در بیمارستان کلیبر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛در این روز با حضور مسَولان شهرستان همچنین 61 پروژه ی عمرانی شهرداری کلیبر با هزینه‌ی 5 میلیارد و 765 میلیون تومان به بهره برداری رسید و کلنگ عملیات اجرایی احداث دیوار حایل خیابان ساحل غربی با اعتبار 3 میلیارد تومان بر زمین زده شد.

فاز اول طرح هادی روستای کلالق با هزینه 45 میلیون تومان به بهره برداری رسید و ساختمان دهیاری روستای پیغام با 50 میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

بهره برداری از پل روستای جند شفق با 90 میلیون توان هزینه آغاز شد و عملیات گازرسانی به 10 روستای بخش مرکزی به صورت همزمان با کلنگ زنی در روستای مرزرود آغاز شد که برای این پروژه ی گازرسانی 4 میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بهره برداری از پروژه ی بهسازی و آسفالت روستاهای کلی علیا و کلی قوزی با اعتبار یک میلیارد و 650 میلیون تومان آغاز شد.

همچنین پروژه های برق رسانی به روستاهای آغجه قشلاق، کله کین (kalakin) و اصلاح خط پارک قلعه دره سی و احداث خط 20 کیلوواتی خیابان تربیت بدنی مجموعاً با 300 میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسیدند.

طرح افزایش سوئیچ مرکزی شهر کلیبر به تعداد 2000 شماره نیز در مخابرات کلیبر با هزینه ی 150 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.