بازیکن جوان تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است اگر تیم ملی همیشه مانند دیدار نخست‌اش در ویلیام جونز بازی کند جایی برای اشتباهات داوری نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام یخچالی درباره تیم بسکتبال ایران در حضور در سی و هفتمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز گفت: سطح بازیها بسیار بالاست و تا اینجا بچه ها نتایج خوبی گرفته‌اند. به نظر من چون تیم ملی فرصت کافی برای آماده سازی نداشت، حضور در این مسابقات به ما کمک خواهد کرد تا ضمن کسب آمادگی 100 درصد بتوانیم نقاط ضعف تیم را نیز شناسایی و برطرف کنیم.

وی ادامه داد: تمرکز زیادی روی کار دفاعی داریم و همانطور که در 3 بازی گذشته شاهد آن بودید، بچه به هماهنگی نسبتا خوبی رسیده اند و به راحتی اجازه عرض اندام به حریفان نمی دهند. امیدوارم در حمله نیز به همین شکل عمل کنیم تا ب اهداف بزرگی که در سر داریم دست یابیم. 

یخچالی در خصوص وضعیت داوری ها در این مسابقات گفت: من فکر می کنم داوری جزو بازی است و ما به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم که قضاوت در نحوه عملکردمان تاثیرگذار باشد. همیشه با مشکل داوری دست و پنجه نرم می کنیم اما این میان باید آنقدر قوی عمل کنیم تا مانند بازی اول مقابل کره جنوبی دیگری جایی برای اشتباهات داوری باقی نماند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار