نائب رئیس بانوان انجمن سپک‌تاکرا: شناسایی چند پدیده در لیگ و استقبال گسترده جوانان، از نکات قابل توجه در برگزاری سپک‌تاکرا بود.

رونمایی از چند پدیده در لیگ سپک‌تاکراقاسمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: درباره سطح کیفی رقابت‌های سپک‌تاکرا بیان کرد: در این دوره از مسابقات لیگ سپک‌تاکرا به میزبانی مشهد 13 استان شرکت کردند که 24 تیم برای رقابت حضور داشتند. لیگ این دوره در سطح بسیار بالایی برگزار شد که 24 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نائب رئیس انجمن سپک‌تاکرا گفت: از نکات قابل توجه در برگزاری این دور از رقابت‌های لیگ سپک‌تاکرا حضور تعداد زیادی از جوانان با انگیزه و مستعدد در این رشته است که توانستیم 4 پدیده در رشته سپک‌تاکرا پیدا کنیم.

وی ادامه داد: حضور گسترده جوانان در لیگ سپک‌تاکرا نشان دهند وجود استعدادهای زیاد در سپک‌تاکرا است که می‌تواند نوید بخش آینده روشن در این ورزش است.

وی گفت: جوان‌ترین بازیکن ما در لیگ 10 سال داشت که امیدوارم جوان‌گرایی و حضور نخبه‌ها در دوره‌های بعدی لیگ سپک‌تاکرا ادامه داشته باشد و با حمایت مسئولین تیم ملی قدرتمندی در مسابقات بین‌المللی داشته باشیم.

قاسمی ادامه داد: مسابقات لیگ در سه دسته برگزار شد که دوره بعدی آن سه ماه آینده با یک دوره مسابقات تیمی 4 نفره آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار