نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اکنون با ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جامعه، دشمنان در برابر ایران اسلامی اظهار ناتوانی می‌کنند که تمام اینها به برکت خون شهدا است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی با بیان این مطلب افزود: کسانی که  دوستدار و همراه و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند نزد خداوند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص شهدا، گفت: شهدا نزد خداوند زنده هستند و خداوند به کسانی که با شهدا همراه و پیرو راه آنان هستند بشارت پیروزی در دنیا و سعادتمندی در آخرت را داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: شهدا آگاهانه راه و مسیر خود را انتخاب کردند و می‌دانستند برای چه می‌روند و چه می‌خواهند.

شاهرودی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس با حماسه‌آفرینی در جامعه غیرت و معنویت ایجاد می‌کردند، بر پیروی از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه تأکید کرد.

وی در ادامه بر حفاظت از ارزش‌های فرهنگی در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ اسلامی مایه حیات جامعه است لذا باید در تمامی کارها به آن توجه کرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: شهدا ، زنده ، ایثار ، مقدس ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.