کنسرت سیروان خسروی با انتظار یک ساعته هواداران در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوشنبه شب 9شهریور سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران میزبان سیروان خسروی و طرفداران این خواننده بود، کنسرتی که با بیش از 1ساعت تاخیر آغاز شد. 

سیروان خسروی کنسرت خود را با آهنگ «نه نرو» آغاز کرد که مورد استقبال قرارگرفت و بعداز پایان این آهنگ به طرفداران خود خوش آمد گفت و از آن ها خواست که با تمام وجود و انرژی او را همراهی کنند که این آخرین کنسرت در تهران است و تا فصل زمستان قرار نیست اجرایی داشته باشم و امیدوارم شب خوبی رو کنارهم سپری کنیم.

آهنگ «توخیال کردی بری» دومین ترانه بود که این خواننده به طرفداران خود هدیه کرد و انرژی زیادی هم صرف این آهنگ کرد که مورد توجه هواداران خود قرارگرفت و بعد از پایان این قطعه با گفتن سیروان سیروان او را تشویق کردند . 

آهنگ های «روزهای رویایی» و «به همین زودی» که باریتم ملایمی خوانده شد فضای سالن را رو به آرامش میکشاند که با خواندن آهنگ «آره» که با ریتم تند و خوبی که داشت باز هم شور و هیجان را به سالن میلاد بازگرداند .

آهنگ "بارون پابیزی " وپخش کلیپی از بارش باران و همراهی و زمزمه حاضرین در سالن با این آهنگ فضای جالبی را ایجاد کرده بود.

آهنگ های «بیقرار»، «اگه تو مال من نیستی» و «بازم بتاب» نیز در این کنسرت اجرا شد و آهنگ «کجایی تو» که موقع اجرای این آهنگ تمام طرفداران سیروان یک صدا تمام ترانه را همراهی میکردند از جمله آهنگ های دیگری بود که مخاطبان این خواننده شاهد اجرای این آهنگ ها بودند و بعد از اجرای این ترانه ها نوبت به این رسید که سیروان به سراغ پیانوی خود برود و با نشستن پشت ساز خود شروع به نواختن آهنگ «ساعت 9» کرد که با ریتم ملایم و آرامی که داشت و زمزمه خوب طرفداران بازهم فضای متفاوتی را در سالن رقم زد. 

این خواننده آهنگ پایانی خود «دوس دارم زندگی رو» را که سرشار از امید وانرژی بود راتقدیم علاقه مندان خود کرد و کنسرت خود را به پایان رساند. این کنسرت به همت موسسه آوای فروهر برگزار شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار