زورخانه سلماس روز دوشنبه با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی استان های وزارت ورزش و جوانان در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ‌؛ در آیین گشایش این زورخانه مدیر کل ورزش و جوانان استان، پیشکسوتان، قهرمانان، مسئولین شهر سلماس و ... معاون وزیر ورزش و جوانان را همراهی می کردند.

این زورخانه که در هفته دولت به بهره برداری رسیده است با مجموع مساحت 466 متر مربع و با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال احداث شده است.

استاندار آذربایجان غربی:
ساخت زورخانه ارومیه از مهمترین اولویت های ورزشی استان است

معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان به دیدار استاندار آذربایجان غربی رفت.

در این دیدار امیررضا خادم اظهار داشت: هم اکنون بیش از چهار هزار طرح نیمه تمام عمرانی ورزشی با 15 الی 20 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح کشور وجود دارد که برای اتمام آنها نیازمند 80 هزار میلیارد ریال اعتبار هستیم که برای پایان این تعداد پروژه نیمه تمام در صورت تامین اعتبارات یک دهه زمان نیاز داریم.

استاندار آذربایجان غربی نیز دراین دیدار نیاز به ساخت زورخانه در ارومیه را یکی از مهمترین اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و گفت: به زودی عملیات ساخت این مجموعه آغاز می شود.

شایان ذکر است امیررضا خادم معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح سالن های تیراندازی ارومیه و زورخانه سلماس به استان آذربایجان غربی سفر کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار