تیم فوتبال استقلال تهران در یک بازی دوستانه مقابل تیم توحید به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   دیدار دوستانه تیم‌های استتقلال تهران و تیم توحید از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه زمین شماره 2 آزادی آغاز شده است.

وحید طالب لو،حنیف عمران زاده، مجید حسینی، میلاد فخرالدینی، محمدرضا خرسند نیا، میثم مجیدی، یعقوب کریمی، علیرضا رمضانی، جاسم کرار، سجاد شهباززاده‌ و جابر انصاری بازیکنانی بودند که برای تیم فوتبال استقلال به میدان رفتند.

از نکات جالب توجه دیدار امروز آبی‌پوشان پایتخت و تیم توحید این است که حسینی امانتی از اعضای تدارکات استقلال و همچنین مهدی نصیری که از اعضای گروه ماساژ آبی‌پوشان هستند به عنوان کمک داور بازی ایفای نقش می‌کنند.

پرویز مظلومی و منصور پورحیدری در کنار زمین نظاره‌گر این دیدار هستند.

حدود 50هوادار برای تماشای دیدار دوستانه تیم استقلال و تیم توحید به ورزشگاه رفته بودند.


**ریوالدو و باریون همچنان غیب تمرین استقلال است


حیدر فرزند کرار امروز به محل تمرین آمده بود.

نیمه نخست دو دیدار استقلال و توحید در نهایت با برتری 3 بر یک به پایان رسید.

مجید حسینی، در دقیقه 25 اولین گل آبی‌پوشان را به ثمر رساند و بعد از ان جاسم کرار در دقیقه 35 دومین گل تیم استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثبت رساند.

سجاد شهباززاده، نیز در نیمه نخست توانست در دقیقه 39 گل سوم استقلالی‌ها را در درون دروازه تیم توحید قرار دهد.

مصطفی احمدی بازیکن تیم توحید نیز در دقیقه 30توانست تگ گل این تیم را به ثمر برساند.

گفتنی است که پنالتی حنیف عمران‌زاده در دقیقه 38توسط دروازه‌بان توحید مهار شد.

میلاد فخرالدینی در پایان دیدار دوستانه مقابل تیم توحید گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم بازی را ببریم و روندمان روز به روز بهتر می شود. امیدوارم برای ادامه لیگ آمادگی برسیم 

وی در رابطه با ممنوعیت مصاحبه بازیکنان استقلال گفت :مسئولان باید در این رابطه پاسخگو باشد اما به قوانینی که باشگاه گذاشته احترام خواهیم گذاشت و آنها از بازیکنان خواسته اند مصاحبه نکنند به همین دلیل اعضای تیم مصاحبه انجام نمی دهند.
 
 مدافع تیم استقلال درباره پرداخت مطالبات توضیح داد : از سال گذشته ۳۰ درصد از مطالباتم مانده و امسال هم ۱۰ درصد از مطالبات خود را دریافت کرده ام و امیدوارم به زودی شرایط مالی حل شود تا تیم بتواند نتایج خوبی را کسب کند .

حنیف عمران زاده گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی باشگاه بازیکنان مصاخبه نمی کنند چرا که هر گونه مصاحبه ای که انجام دهیم ۵ میلیون تومان جریمه می شویم .

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان دیدار دوستانه در مقابل تیم توحید مصاحبه نکرد و به خبرنگاران گفت شما خبرنگاران تیم را به حاشیه می برید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار