مدیر کل جدید پژوهش های اسلامی صدا و سیما در قم معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این مراسم که با حضور مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا وسیما و مدیران مرکز صدا و سیما مستقر در قم برگزار شد.

 حجت الاسلام علی نهاوندی به عنوان مدیر کل جدید پژوهش های اسلامی صدا و سیما معرفی و از خدمات هفت ماهه آقای شفیعی سروستانی مدیر کل سابق قدرانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسرکشور در این مراسم رسانه ملی را دارای ظرفیتی بسیار بالا دانست و گفت: هنوز آنگونه که باید استفاده لازم با نگاه دینی از رسانه ملی نشده است.

وی تصریح کرد:حوزه و رسانه ملی باید با هم افزایی و برنامه ریزی و بهره گیری کامل از ظرفیت ها ،برای اعتلای نظام و انقلاب اسلامی، ارزش ها و نمایش چهره زیبای اسلام و مکتب اهل بیت تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم معاون امور مجلس و استانهای رسانه ملی هم مشکلات ساختاری صدا و سیما را یکی از موانع تحقق اهداف و ماموریت ها به ویژه در مراکز پژوهشی آن خواند و با اشاره به تلاش های انجام شده برای رفع این مشکل ،آن را در جهت تسریع در رسیدن به اهداف محتوایی مورد نظر ارزیابی کرد.

آقای عبدالملکی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا وسیما هم با خطیر خواندن رسالت رسانه ملی و حوزه در شرایط کنونی که هر روز با ایجاد شبکه های جدید به دین و ارزش ها هجمه می شود گفت: تقویت ارتباط عمیق و وسیع با حوزه و استفاده از ظرفیت نهاد روحانیت مهمترین رسالت اداره کل پژوهش های اسلامی صدا و سیما است .

آقای شفیعی سروستانی مدیر کل سابق پژوهش های اسلامی صدا و سیما هم آغاز مطالعات برنامه ریزی راهبردی 5 ساله و ساماندهی و هدفمندی طرح های پژوهشی و استفاده از فن آوری های جدید برای نشر آثار تولیدی را از مهمترین اقدامات در مدت 7 ماهه مدیریت خود، برای تحقق رسانه اسلامی بیان کرد .

حجت الاسلام نهاوندی مدیر کل جدید پژوهش های اسلامی صدا و سیما هم گفت: تلاش درمسیر تحقق رسانه تمدن ساز اسلامی مهمترین اولویت این اداره کل خواهد بود.
 
انتهای پیام/ ی
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.