هادی صابری گفت: هم اکنون کوهنوردان کشورمان در بیس‌ کمپ باراشگیری هیماچال‌ هند مستقر هستند.

کوهنوردان‌ ایرانی در ارتفاع 4800 متری باراشیگری‌ مستقر هستند
هادی صابری دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزش در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان افزود: از سوی نفرات اعزامی به این منطقه از هندوستان شب گذشته با ما تماس داشتند و خبر از سلامتی کل افراد تیم را دارند و اینکه مشکل خاصی  خوشبختانه ندارند.

 وی تصریح کرد: کوهنوردان ایرانی در ارتفاع 4800 متری باراشگیری‌ مستقر هستند و کارهای آموزشی و صعود ارتفاع انجام می دهد و به احتمال زیاد اواخر این هفته به قلل بالای 6 هزار متری صعود را ادامه دهند.

صابری در ادامه گفت: این کوهنوردان 27 مرداد راهی این منطقه  شدند و طی یک مای به اجرای برنامه صعود خواهند پرداخت.

نفرات برتر فینال مسابقات سنگنوردی جانبازان و معلولین

 این رقابت‌ها که با نام دومین دوره مسابقات سنگنوردی جانبازان و معلولین طی یک روز (7 شهریور) در سالن زنده یاد داوری برگزار شد صبح مرحله مقدماتی انجام شد و عصر همین روز مرحله فینال صورت گرفت.

در فینال این رقابت‌ها در بخش بانوان نقص عضو تنها یک شرکت کننده داشت و آن مریم جنگروی از اصفهان بود.

اما در بخش مردان ( عصبی و عضلانی) بهنام خلجی از تهران و امیر سبزی از اراک به ترتیب اول و دوم شدن و در قسمت نقص عضو‌ها

حسن میرزاحسین‌ از تهران اول، مهدی اکبری از اصفهان دوم و محبی پور قاسم از تهران سوم شدند

دبیر فدراسیون در مورد استقبال از این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه این مسابقات جانبازان و معلولین را تازه شروع کردیم و سابقه زیادی ندارد و به شکل کامل صورت نگرفته است و رفته رفته شرایط بهتر می‌شود و در دوره‌های بعدی نفرات بیشتری شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: سنگنوردی جانبازان و معلولین در جامعه است از آنها و حضور در میادین بین‌المللی هدف ماست و اینکه اگر فدراسیون از افراد سالم ساپورت می‌کنند حق و حقوق جانبازان و معلولین نیز باید در نظر بگیریم.

اعزام تیم ملی سنگنوردی نوجوان ایرانی به ایتالیا

ملی‌پوشان سنگنوردی کشورمان در رده نوجوانان و جوانان شب گذشته از طریق فرودگاه بین المللی امام (ره) راهی آرکوی ایتالیا شدند در این اعزام ، سجاد مستجاب‌ الدعوه، صالح شرچشمه پور، مهدی علی پور شتازندپور‌، حدیث نظری رباطی و مینا آرمیده به عنوان ورزشکار و حمید آسیابان سرپرست آقایان عصمت گنجعلی پور سرپرست بانوان و محسن مختاریان به عنوان مربی حضور دارند. این مسابقات در بخش‌های سرعت و سختی مسیر برگزار خواهد شد.

تریبون جشنواره ورزشی برای همه در اختیار کوهنوردی

 جشنواره ورزش برای همه که چند روزی است در ضلع غربی ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است تریبون آن هر شب در اختیار یک فدراسیون قرار می‌گیرد که بر اساس هماهنگی‌ها این تریبون  روز دوشنبه 9 شهریور در اختیار کوهنوردی و صعود‌های ورزشی قرار می‌گیرد و فدراسیون این بخش از علاقه‌مندان و خانواده‌ها خواسته در این برنامه‌ حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کوهنوردی ، بازی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار