افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد کیش

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پس از توافقات هسته ای شاهد افزایش مذاکرات با سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.

علی جیرفتی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سرمایه گذاری در این منطقه آزاد پس از توافقات هسته ای گفت: با گذشته زمان کوتاه از توافقات ما شاهد ورود هیئت‌های بین المللی اروپایی و اسیایی به جزیره کیش هستیم و بنابر آمار ما این امار افزایش چشمگیری داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: در روزهای گذشته مذاکرات با چند گروه در خصوص سرمایه گذاری مستقیم و سرمایه گذاری مشترک در بخش‌های مختلف اقتصادی داشته‌ایم.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد:مذاکرات برای سرمایه گذاری‌های صورت گرفته بیشتر بر مبنای زیرساخت‌های تجارت است به طور مثال برای اولین بار در کشور با یک سرمایه گذار خارجی مذاکراتی برای ساخت یک cargo center انجام شده که در صورت رسیدن به توافق قرار داد آن بسته خواهد شد.

جیرفتی اذعان داشت: بخش دیگری که برای سرمایه گذاری و برنامه ریزی و مذاکرات اولیه آن با سرمایه گذاران دیگر کشور‌های انجام شده ایجاد فضای پارکینگ جت‌های شخصی در فرودگاه کیش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه گردشگری نیز با دو برند معتبر دنیا مذاکراتی داشته‌ایم.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار