خاموشی زود هنگام پارک شیان صدای شهروندان را درآورد

شهروندان گلایه‌مند خاموشی زود هنگام چراغ های پارک شیان هستند.

خاموشی زود هنگام پارک شیان
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها شهروندان تا پاسی از شب وقت خود را در بوستان های شهر تهران می گذرانند، اما در این میان هستند پارک ها و بوستانهایی با خاموشی زودهنگام به خواب میروند که همین امر باعث گلایه شهروندان شده است.

*به خطر افتادن امنیت پارک در خواب زود بوستان شیان

علاوه براینکه شهرداری مانع از تفریح، سرگرمی و گذران ساعات دل انگیز برای شهروندان است، به خواب رفتن زود هنگام پارک شیان با خاموشی چراغها امنیت منطقه لویزان را نیز تهدید می‌کند.

*توجه شهرداری به خواسته‌های شهروندان

با در نظر گرفتن تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش‌آموزان که برای انجام انواع بازیهای ورزشی به پارک شیان تردد می‌کنند به تفریح و سرگرمی می‌پردازند و با توجه به اینکه پارک شیان یک پارک جنگلی است و این پارک می‌تواند یک قطب گردشگری مناسبی برای جذب توریسم باشد و شهروندان ممکن است برای گذراندن شب با چادر زدن، قصد اقامت در این پارک را داشته باشد و این‌که با خاموشی زود هنگام ممکن است باعث ناراحتی و تجمع افراد معتاد در این پارک شود و نا امنی را برای شهروندان ساکن لویزان ایجاد کند.

شهرداری منطقه می‌تواند با برنامه‌ریزی و بررسی مسئله خاموشی زود هنگام پارک شیان و با در نظر گرفتن ابعاد مشکل‌زای این خاموشی هم راحتی و امنیت شهروندان و هم موجبات تفریح و سرگرمی بیشتر مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پارک ، چراغ ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.