یک رهبر سیاسی گفت: توافق هسته‌ای نتایج بزرگی دارد که یکی از آنها برقراری صلح در منطقه است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بسام الهاشم به همراه هیات سیاسی لبنان در دیدار با علی اکبر ولایتی که امروز عصر در مرکز تحقیقات استراتژیک برگزار شد، اظهار داشت: برای دستاوردهای هسته‌ای و غیر هسته‌ای‌تان پس از محاصره 10 ساله تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: توافق هسته‌ای در حقیقت فقط برای ایران نیست و البته ایران ثابت کرده که این توانایی را دارد تا رفتار احترام آمیز دیگران را کسب کند.

وی بر تاکید بر این که این دست آورد ثابت می‌کند ملت‌ها در صورت مقاومت در مقابل مسائل سخت و دشوار می‌توانند به پیروزی برسند، گفت: ما خودمان را در این پیروزی شریک می‌دانیم و البته دست آورد توافق هسته‌ای نتایج بزرگی را در بر خواهد داشت و در منطقه و کشورهای مانند فلسطین، سوریه، لیبی و یمن صلح برقرار خواهد کرد و موازنه جدیدی  را آغاز خواهد کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به این که رابطه ممتازی بین ایران و لبنان وجود دارد، ادامه داد: در  لبنان یک سری جریانات از خارج کشور فشار می‌آوردند تا در انتخاب رئیس جمهور دخالت داشته باشند از این رو امیدواریم ایران کمک کند تا از این فشارها کاسته شود.

وی ضمن امیدواری نسبت به تقویت روابط میان ایران و لبنان، گفت: ما خودمان را در مبارزه با سرنوشت با جمهوری اسلامی ایران همراه می‌دانیم.

الهاشم در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم فرصت تقویت رابطه ویژه با ایران را داشته باشیم و در زمینه‌های رسانه، علوم و دانشگاه مبادله‌های داشته باشیم و برای تحقق این هدف آماده هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار