فرمانده انتظامي بابل، از شناسايي و دستگيري مرد قاتل که به‌علت اختلافات خانوادگي همسر و کودک پنج ساله‌اش را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سيدمحسن جعفري گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اين فرماندهي، در صبح روز گذشته مبني بر وقوع قتل در يکي از روستاهاي جنگلي حومه بخش بندپي شرقي موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهي، پليس امنيت عمومي و پاسگاه انتظامي سجادرود قرار گرفت.

وي بيان کرد: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در منزل فردي به نام «ولي‌الله - الف» با جسد بي‌جان دختري پنج ساله به نام «ستايش - الف» که بر اثر برخورد جسم سخت از ناحيه سر و صورت فوت کره بود و مادرش به نام «فاطمه - الف» 27 ساله که بر اثر ضرب و جرح با صورت خون‌آلود به شدت مجروح شده بود، مواجه شدند.

فرمانده انتظامي بابل افزود: با حضور عوامل اورژانس اين زن سريعاً به مرکز درماني منتقل شد و موضوع مرگ کودک خردسال در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

جعفري خاطرنشان کرد: پدر خانواده به نام «ولي‌الله - الف» 35 ساله که در ابتدا از وقوع اين حادثه اظهار بي‌اطلاعي مي‌کرد، در ادامه تحقيقات و بازجويي‌هاي فني پليس در کمتر از دو ساعت به قتل دخترش و ضرب و جرح همسرش به‌علت اختلافات خانوادگي اقرار کرد.

وي اضافه کرد: متهم به قتل در اظهارات خود به پليس عنوان کرد که از ابتدا با همسرش اختلاف داشته و با درگير شدن با او، دختر و همسرش را به شدت مضروب کرد که دخترش به‌علت شدت جراحات وارده جان باخت و همسرش که در بيمارستان بستري شده بود، هم جان باخت.

فرمانده انتظامي بابل در پايان گفت: متهم پس از تشريح صحنه قتل و تشکيل پرونده به مرجع قضايي تحويل شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس اگاهی ، پدر ، بی رحم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.