سرپرست آموزش و پرورش استان کرمان از آماده سازی 26 هزار و 311 کلاس درس در 6 هزار 558 مدرسه در قالب پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی 95-94 در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سید داوود ملکی در نشست کارگروه های پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان با تأکید بر شاداب سازی فضای مدارس برای آغاز سال تحصیلی، از پروژه مهر به عنوان یک حرکت ملی نام برد و گفت: پروژه مهر محدود به آموزش و پرورش نیست و باید همه مردم و دستگاه های اجرای در راستای آماده سازی مدارس برای روز اول مهر گام بردارند.

وی افزود: جشن بازگشایی مدارس در سراسر استان کرمان در روز اول مهر برگزار می شود وحضور معلمان، دانش آموزان در این روز در مدارس الزامی است.

ملکی از مسئولان اجرایی شهرستان ها و مناطق استان خواست: نسبت به بازگشایی مدارس حساسیت ویژه داشته و یاریگر مدارس در اجرای هرچه باشکوه برگزار کردن این مهم باشند.

وی از برگزاری جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان کلاس اولی طی 31شهریور جاری در مدارس ابتدایی سراسر استان کرمان خبرداد و تأکید کرد: مدیران مدارس با برنامه ریزی و مدیریت این جشن زمینه ایجاد خاطره ای بیاد ماندنی از این روز را در اذهان دانش آموزان فراهم سازند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.