مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: 40 میلیون و 500 هزار نفر در کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه 40 میلیون و 500 هزار نفر در کشور تحت پوشش تامین اجتماعی هستند گفت :53 درصد جمعیت استان زنجان  هم تحت پوشش تامین اجتماعی هستند .

علیاری با بیان اینکه 18نوع خدمات در حوزه بیمه از سوی این نهاد به اقشار مختلف جامعه ارایه می شود افزود:: خدمات کوتاه مدت این سازمان شامل غرامت دستمزد ناشی غرامت و...خدمات بلند مدت شامل بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و بازماندگان است .

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به وجود 15 هزار کارگاه در استان گفت: از این تعداد 13 هزار کارگاه فعال است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: استان زنجان در صدور کارت الکترونیک جزو استانهای پایلوت قرار گرفته که این امر درچند ماه آینده اجرایی خواهد شد.

علیاری با اشاره به اینکه اجرای این طرح علاوه بر افزایش رضایت مندی بیمه شدگان باعث افزایش سرعت کاری کارکنان در امور اداری و ارایه خدمات بهتر خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان راه اندازی دو شعبه در زنجان برای ارایه تسهیلات به بیمه شدگان و ارتقای رتبه واحدهای شهرستان های ابهر، خدابنده، خرمدره، دندی و دو زنجان هر یک به میزان یک رتبه را از دیگر فعالیت های این سازمان در سال گذشته عنوان کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.