خوردبین: دستان پشت پرده مانع صعود ما خواهد بود

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دستان پشت پرده اجازه نمی‌دهد تیم روند خوبی را طی کند.

خوردبین: دستان پشت پرده مانع صعود ما خواهد بودمحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ما در مورد اردوی ترکیه برنامه خاصی نداریم و من این خبر را  از شما می شنوم و فعلا چنین اردویی در برنامه های ما پیش بینی نشده است، ما در مورد تمام برنامه های احتمالی با برانکو صحبت می کنیم و بعد تصمیم گیری خواهیم کرد.
 
وی در خصوص وضعیت فعلی تیم گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از روز شنبه تمریناتمان را شروع کرده ایم، در حال حاضر تیم وضعیت خوبی دارد و بازیکنان از لحاظ بدنی در وضعیت مناسب و خوبی به سر می برند، اما دستان پشت پرده اجازه نمی‌دهند که تیم روند قابل قبولی را طی کند.
 
وی ادامه داد: باید بگویم که از درخواست طاهری از کانون هواداران برای کمک مالی بی اطلاعم و فکر نمی‌کنم چنین مسئله‌ای وجود داشته باشد، اما به طور حتم در جلسه امروز این مساله را مطرح و مورد بررسی قرار خواهیم داد.
 
خوردبین در مورد نیمکت نشینی محسن مسلمان گفت: صحبت های لازم با این بازیکن صورت گرفته و وی اعلام کرده که با تمرینات بیشتر سعی خواهد کرد به ترکیب اصلی تیم باز گردد.
 
وی در مورد استعفای طاهری از مدیر عاملی پیشکسوتان گفت: درمورد این مساله من تصمیم گیرنده نیستم و حرفی نزده ام و باید بگویم که این موضوع بر عهده وزارت ورزش و جوانان و هیئت مدیره باشگاه است و هنوز چیزی مشخص نیست.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خوردبین ، طاهری ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
دخالت پیشکسوتان بی سواد درکار پورفسورعلت اصلی ضعف پرسپولیس خواهد بود
آخرین اخبار