فردا صورت می‌گیرد؛

نشست خبری دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی

نشست خبری دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری دبیر کل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این نشست فردا دوشنبه 9 شهریورماه برگزار می‌شود.

در بخشی از مرامنامه این جمعیت آمده است :

انقلاب اسلامی در پرتو «کلمه توحید و توحید کلمه» به پیروزی رسید، و در قالب «جمهوری اسلامی» متبلور گشت و با حکمت ویژه و متمایزی که آمیزه «پایایی» و «پویایی» است تداوم یافته است.

انقلاب، پویشی به اتکای ارزش‌های اصیل دینی و تلاشی در راستای اثبات توانایی دین جهت سامان دادن زندگی شایسته در بستر دنیای جدید بود، اندیشه‌ای که از سوی امام راحل عظیم ایشان و یاران ایشان، با اندیشه حکومت اسلامی وارد بعد عملی شد و با اتکای به هویت اندیشی، عقلانیت، اعتدال و تعهد مسیری را گشود که حیات 30 ساله پربار جمهوري اسلامی در ادامه آن قابل بررسی است و تردیدی نیست که بر همه فرزندان انقلاب و دغدغه‌مندان نظام اسلامی وظیفه است که در هر برهه از حیات انقلاب به قدر توان خود به نقش آفرینی در امور و موضوعات مبتلا به بپردازند.

باور مجموعه آن است که دو ضرورت مرحله کنونی حیات انقلاب عبارتند از:

1. ضرورت درک و دریافت عمیق‌تر، مؤمنانه‌تر و متعهدانه‌تر از اصول و ارزش‌های دینی.

2. ضرورت ارتقاء روزافزون کارآمدی نظام دینی بر بستر دنیای جدید و فرصت‌های ناشی از آن.

لذا جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی تمام کسانی را که با تمام وجودشان این دو نیاز را درک و وجدان کرده‌اند همدلی و همکاری در چارچوب اندیشه و عمل «اصول‌گرایی اصلاح‌طلبانه» دعوت می‌نماید، امید است که هر کدام با هوشمندی و تلاش شایسته بتوانیم در تحکیم و بهبود مسیر درست حرکت کشور و نظام اسلامی نقش خویش را به خوبی ایفاء نماییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار