کاهش پرواز هواپیماهای مسافری در فرودگاه ایلام این روزها مشکلات گوناگونی برای مسافران خطوط هوایی استان ایجاد و تهیه بلیت سفر هوایی ایلام - تهران - ایلام را حتی برای مسئولان کشوری سخت و گاهی ناممکن کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ پروازهای برخی شرکت های هواپیمایی به فرودگاه ایلام چند وقتی است کم شده و این امر موجب شده تا مردم برای تهیه بلیت با مشکل جدی روبه رو شوند.

مدتی است که پروازهای نوبت صبح روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنبه به این فرودگاه انجام نمی شود ضمن اینکه شرکت هواپیمایی آسمان نیز پروازهای خود به فرودگاه ایلام را متوقف کرده است. 

شرکت هواپیمایی آسمان در گذشته 12 پرواز در هفته به مقصد ایلام از مبدا تهران انجام می داد که این تعداد به هفت پرواز کاهش یافته است.

پروازهای فرودگاه ایلام با توجه به افزایش شمار شرکت های نفتی و گازی فعال و همچنین حضور گسترده اتباع عراقی که قصد سفر به شهرهای مذهبی کشور به ویژه مشهد مقدس و قم را دارند به هیچ عنوان پاسخگوی حجم تقاضاها در استان نیست. 

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: به دلیل کمبود هواپیما برخی شرکت های هوایی، پروازهای شرکت آسمان به ایلام و بالعکس در هفته 6 پرواز کمتر از ماه های قبل شده است. 

مجتبی بیاتی اضافه کرد: علت این کاهش از سوی شرکت های هوایی، کمبود هواپیما اعلام شد که این امر نارضایتی مردم به خصوص مسافران هوایی را به دنبال داشته است. 

وی افزود: البته مسوولان شرکت فرودگاه های کشور از وضعیت کاهش پروازها در فرودگاه ایلام اطلاع دارند ولی نقص فنی برخی هواپیماهای شرکت های هوایی موجب شده تا پروازهای نوبت صبح روزهای شنبه، دوشنبه و سه شنیه تهران - ایلام فعلا متوقف شود.
 
 
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.