نود طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی امروز همزمان با ششمین روز هفته دولت در شهرستان قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: برای افتتاح این طرح ها 350 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت، بخش خصوصی و خیرین هزینه شده است.

ایستگاه آتش نشانی شهر اقبالیه در هزار و 100 متر مربع مساحت با 15 میلیارد ریال اعتبار و ساختمان آتش نشانی شهر محمود اباد نمونه در دو هزار و 400 متر مربع وسعت، با 8 میلیارد ریال اعتبار و 10 فرصت شغلی، از طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید. 

منوچهر حبیبی افزود: همچنین دبیرستان 17 کلاسه زنده یاد مجابی در شهرک مینودر قزوین با 23 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افتتاح شد.
 
 مدرسه 6 کلاسه ایزدپناه نیز در 633 متر مربع وسعت با اعتبار مشارکتی 5 میلیارد ریال در محمودآبادنمونه آماده حضور دانش آموزان در اول مهر شد. 

امروز همچنین کلنگ احداث بنای یادبود شهدای گمنام با پیش بینی اعتبار 2 میلیارد ریال به زمین زده شد.

چهار خطه کردن راه روستای کورانه به رزجرد در شمال شهر قزوین به طول 7 کیلومتر و اعتبار 70 میلیارد رایل، از دیگر طرح های مهم شهرستان قزوین بود که امروز به بهره برداری رسید.

این مسیر با کارکرد گردشگری و کشاورزی در ابتدای جاده الموت، یکی از مسیرهای پرتردد قزوین به شمار می رود.

همچنین تالار پذیرایی وصال با 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تسهیلات بانکی، در 5 هزار متر مربع وسعت افتتاح شد.

برای ساخت و تکمیل این تالار واقع در ابتدای جاده رزجرد با اشتغالزایی 50 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم، 30 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.