تبریز؛

هزینه 37 میلیارد ریالی اعتبار برای طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان میانه

برای اجرا و تکمیل این طرح‌ها در مجموع 37 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پروژه روکش آسفالت خیابان 45 متری شهرک اندیشه با اعتبار هفت میلیارد ریال، ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 2 میانه با اعتبار شش میلیارد ریال و دستگاه سنجش آلودگی هوای میانه با اعتبار چهار میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی افتتاح شده در سفر دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان میانه بود.

همچنین یک واحد تولیدی روکش صندلی خودرو با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ظرفیت تولید روزانه 500 دست روکش صندلی در میانه افتتاح شد.

برای بهره‌برداری از این واحد در زمینی به مساحت 1500 متر مربع بالغ بر 20 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و در صورت اجرای فازهای بعدی آن، امکان اشتغال مستقیم یکصد نفر در این واحد تولیدی فراهم خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از کارخانه تولید گیربکس خودروهای PU1 و وانت آریسان بازدید و بر حمایت کامل مجموعه مدیریت دولتی استان از این واحد صنعتی تاکید کرد.

گفتنی است :همزمان با هفته دولت 61 پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و فرهنگی با اعتبار 560 میلیارد ریال در شهرستان میانه به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.