قائم مقام جبهه رهپویان گفت: منافع ملی اقتضا می‌کند که اعضای کمیسیون ویژه برجام با نگاه دقیق و موشکافانه و مبتنی بر منافع و مصالح ملی کشور تصمیم بگیرند.

پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با روند بررسی توافق هسته ای در کمیسیون ویژه برجام اظهار داشت: افرادی که در کمیسیون ویژه برجام حضور دارند به منافع ملی توجه دارند و قطعا بدون در نظر گرفتن جریان فکری سیاسی خاصی به این موضوع خواهند پرداخت.

قائم مقام جبهه رهپویان با اشاره به اینکه اعضای این کمیسیون با نگاه از پیش تعیین ‌شده وارد این موضوع نشده‌اند، ادامه داد: بررسی جمع بندی مذاکرات در کنگره و همچنین مجلس شورای اسلامی این شائبه را ایجاد می‌کند که اگر به هر دلیلی برجام مورد تأیید واقع نشود، دو طرف احتمالاً باید به سوی میز مذاکره برگردند.

وی با اشاره به اینکه موضوع مذاکرات در دولت‌ها بررسی می‌شود اما تأیید آن باید در مجلس ها صورت گیرد،‌ گفت: به همین دلیل این موضوع تبدیل به کلاف سردرگم شده است و لذا باید منتظر باشیم تا عملکرد اعضای کمیسیون ویژه برجام را ببینیم.

قائم مقام جبهه رهپویان تأکید کرد: منافع ملی کشور اقتضا می‌کند که اعضای تشکیل دهنده کمیسیون ویژه برجام با نگاه دقیق و موشکافانه و مبتنی بر منافع و مصالح ملی کشور تصمیم بگیرند و از فشارهای بیرونی تاثیر نگیرند.

سروری اظهار داشت: ممکن است اعضای تشکیل دهنده کمیسیون ویژه برجام به این نتیجه برسند که این روند منافع ملی کشور را تأمین نمی‌کند و به جزئیاتی از آن اشکال وارد بدانند اما شاید نکات مثبت برجام بیشتر از نکات منفی در منافع ملی اثرگذار باشد، در این صورت احتمالاً در مجلس به نتیجه خواهد رسید.


انتهای پیام/
برچسب ها: سروری ، برجام ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار