بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب متنی از سخنرانی ایشان در جمع هیئت دولت را منتشرکرد.

اینستاگردی
رهبر انقلاب:
گاهی اوقات مشکلات فرهنگی موجب شده که من شب خوابم نبرده؛ به‌خاطر مسائل فرهنگی؛ یعنی اهمّیّت مسائل فرهنگی این‌جور است.

علی لاریجانی در آستانه سفر خود به نیویورک و هنگامی که در فرودگاه بود، خلاصه ای از متن سخنرانی خود در اجلاس روسای بین المجالس را منتشر کرد.

اینستاگردی
در سخنرانی من در اجلاس روسای بین المجالس، یکی از محورها این خواهد بود که چگونه می‌توان ساختار دموکراتیک را به صورت واقعی، پایه‌ای برای ایجاد صلح قرار داد، به دلیل فاصله و گپی است که بین حرف‌های نظری که معمولا در همایش‌ها و کنفرانس‌ها زده می‌شود و آنچه در میدان عمل وجود دارد به طوریکه در میدان عمل جنگ و خونریزی وجود دارد، در حالی که در کنفرانس‌ها صحبت از دموکراسی است، طبعاً یک نگاه واقع‌بینانه می‌تواند فاصله و گپ را علاج کند.

فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) 
۷ شهریور ۱۳۹۴

عزت الله ضرغامی تصویری خاطره انگیز از کوهنوردی خود همراه با حاج حسین اصغری به اشتراک گذاشت و از حساسیت ها و لذت های سرپایینی کوهنوردی سخن گفت و از اینکه دیگر نمی تواند این لذت را تجربه کند افسوس خورد.

اینستاگردی
سرپایینی!
در کوهنوردی، سرپایینی حساس‌تر از سربالایی است!
اتفاقاتی از قبیل سر خوردن، عدم کنترل سرعت و احتمال پرت شدن را همه می‌دانند و به طور طبیعی به آن توجه می‌کنند.
ولی احتمال آسیب‌های جدی و غیرقابل جبران به زانو به دلیل فشارهای دینامیکی و پرتاب وزن بدن روی آن، معمولا مورد غفلت قرار می‌گیرد.
سنگین‌وزن‌ها بیشتر رعایت کنند تا مثل من لذت سرپایینی آمدن از کوه را از دست ندهند!
آرتروز زانو، شایع‌ترین آسیب بدنی در این حوزه است. 
تصویر مربوط به بازگشت از قله سبلان است و سرپایینی لذت بخش در میان ابر و مه و هوای پاک آن! 
پشت سر من حاج حسین اصغری است؛ آزاده‌ی عزیزی که تا یکسال از او خبری نبود و مجلس ختمش را هم برگزار کردند! دیشب مراسم عروسی آخرین فرزندش بود. خوشبخت باشند!

*** پی‌نوشت **********

در زندگی نیز، همین قاعده کم و بیش وجود دارد. 
شهید مطهری می‌گوید: افراد برخوردار و ثروتمند، بسیار کمتر از مردم عادی، از آزمون‌های الهی سربلند بیرون می‌آیند!
ثروت خوب است، اگر... .

صفحه طرفداران حاج قاسم سلیمانی بازهم تصویری دیده نشده از سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای تحلیل جدیدی درباره بررسی توافق ژنو در کنگره آمریکا منتشر کرد.

اینستاگردی
توسل موافقین هسته ای در مجلس آمریكا به "فیلی باستر" برای سد كردن مخالفین

هری رید رئیس دمكراتهای سنا در روزهای اخیر ضمن ایراد صحبتهای خوش بینانه ای نسبت به حصول رای كافی موافقین برای جلوگیری از تصویب مصوبه مخالفت با توافق هسته ای، اعلام كرد كه سناتورهای دمكرات برای جلوگیری از ردّ توافق هسته ای از "فیلی باستر" (Filibuster) نیز استفاده خواهند نمود. اما فیلی باستر چیست و چگونه در چنین شرایطی میتواند كارآیی داشته و مفید باشد.
فیلی باستر در نظام اجرایی قانونگذاری در آمریكا به تلاش سیستماتیك مخالفین اقلیت اطلاق میشود كه با اتخاذ روشهای متفاوتی مانع از این میشوند كه مجلس وارد مرحله تصمیم گیری بر روی طرح اكثریت شود و در واقع با این روش امكان ورود مجلس به مرحله تصمیم گیری نهایی را مسدود میكنند. این اقدام كه همان آبستراكسیون تلقی میشود بطور سنتی از طریق روشهای زیر صورت میگیرد:
١-طولانی كردن سخنرانیهای نمایندگان فیلی باستر كننده بصورتیكه زمان انجام رای گیری نهایی فرا نرسد.
٢-طرح پیشنهادات، اصلاحات و متمم های متعدد به پیش نویس مورد بحث.
٣-طرح كردن پیش نویس جدیدی با موضوعی جدید با استناد به اهمیت خاص موضوع آن.
٤-به تعویق انداختن جلسه نهایی تصمیم گیری. اعضای فیلی باستر كننده از طریق این روشها مانع اختصاص وقت مناسب برای تصمیم گیری نهایی روی لایحه مورد اختلاف میشوند. در سالهای اخیر جمهوریخواهان خود با استفاده از این روشها مانع تصمیم گیری مجلس پیرامون انتصاب بسیاری از كاندیداها برای پستهای حساس پیشنهادی دولت اوباما بوده اند. یکی از مهمترین فیلی باسترهای سالهای اخیر در مجلس سنا به جلسه شش ماه مارس 2013 مربوط می شود که طی آن یك سناتور جمهوریخواه طی یک سخنرانی حدود سیزده ساعته و باطرح سوال از دولت اوباما مانع رأی گیری درخصوص تأیید انتصاب پیشنهادی دولت جهت ریاست سازمان سیا شد.
اما در خصوص توافق هسته ای، اگر دمكراتها بتوانند حمایت چهل و یك سناتور موافق با تفاهم هسته ای را جلب كنند، دیگر اصولا امكان جلوگیری از مخالفت با تفاهم هسته ای از میان خواهد رفت. ولی موافقین با بدست آوردن حتی سی و چهار رای نیز پشتوانه كافی برای اثر گذاری وتوی رئیس جمهور را تضمین خواهند كرد. با اعلام حمایتهای جدید سناتورهای دمكرات، كه رقم حامیان تفاهم هسته ای را به سی رای موافق رسانده است، وضع سیاسی اوباما به شهادت مخالفین جمهوریخواه تثبیت یافته است و در این شرایط مساعد است كه موافقین معتقدند كه در صورتیكه حتی نتوانند چهل و یك رای بدست آورند، میتوانند برای جلوگیری از ردّ تفاهم هسته ای به فیلی باستر متوسل شوند.

مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در پست جدید اینستاگرامی خود یادی از جنگ کرد. وی در این پست، درباره قهرمانانی نوشت که سایه شوم جنگ را برای همیشه از سر مردم برداشتند.

این نماینده مجلس همچنین در پست خود سخنانی از امام راحل و رهبر انقلاب را نوشت و در ادامه با ارسال قسمتی از صحبت های اخیر دكتر روحانی، به وی کنایه زد.

اینستاگردی
بسم‌ الله الرحمن‌ الرحیم
سایه شوم جنگ چگونه از سر مردم برداشته شد؟

قرآن مجید آل‏ عمران : ۱۷۵

إِنَّما ذلِکُمُ الشَّیْطانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیاءَهُ فَلا تَخافُوهُمْ وَ خافُونِ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنینَ

در واقع، این شیطان است که دوستانش را مى‏ ترساند؛ پس اگر مؤمنید از آنان نترسید و از من بترسید

امام خمینی صحیفه امام ج ۱۰ ص ۵۱۷:
امریکا هم هیچ غلطى نمى تواند بکند، و جوانها هم مطمئن باشند که امریکا هیچ غلطى نمى ‏تواند بکند. بیخود صحبت اینکه اگر دخالت نظامى [کند]، مگر امریکا مى‏ تواند دخالت نظامى در این مملکت بکند؟ امکان برایش ندارد. تمام دنیا توجهشان الآن به اینجاست. مگر امریکا مى تواند مقابل همه دنیا بایستد و دخالت نظامى بکند؟ غلط مى‏ کند دخالت نظامى بکند.

نترسید، نترسانید. همین تعبیرى که جوانهاى ما از روى احساسات جوانى کردند که اگر چنانچه امریکا بخواهد دخالت نظامى بکند ما چه خواهیم کرد، اصلًا این «اگر» ش را هم نباید بگویند. امریکا عاجز از این است که دخالت نظامى در اینجاها بکند.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای : . . . بعضى در دلِ خود احساس ضعف مى‏کنند، یا چشم‏ غرّه ‏هاى امریکا آنها رامى‏ ترساند، یا وعده ‏هاى امریکا و امثال امریکا دل ضعیف و ناتوانشان را به خود جذب مى‏کند؛ لذا به سمت امریکا مى‏ کشند. آن‏گاه ملت و جوانان مؤمن ومدیران باایمان و باصفاى کشور را متّهم مى‏کنند که اینها نمى‏ توانند؛بنابراین ناچاریم برویم تسلیم امریکا شویم! . . . اگر غلطی از رژیم صهیونیستی سر بزند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد

حسن روحانی رئیس جمهور :
تا این چراغ سبز به دنیا نشان داده نمی‌شد قدرت‌های بزرگ حاضر به نشستن پشت میز «مذاکره» نبودند، آنچه گاهی پیش از این انجام می‌شد صرفاً نشستن پشت میز و بیانیه خواندن بود و مذاکره‌ای انجام نمی شد در حالی که ما نیاز به مذاکره واقعی داشتیم!!! بعد از سال ها مذاکره پیگیر توسط فرزندان انقلابی و دیپلمات‌های قهرمان، توانستیم سایه شوم جنگ را از سر مردم برداریم و امنیت واقعی را به این کشور بازگرداندیم.


شهره پیرانی همسر شهید رضایی نژاد تصویری از وی به اشتراک گذاشت و از دلتنگی هایش سخن گفت.

اینستاگردی
مرا دو بار بهم ریخت , دلربایی تو
هجوم آمدنت , رفتن شتابانت

بهرام رادان ویدئویی کوتاه و جالبی همراه با حمید فرخ نژاد و دیگر دوستانش به اشتراک گذاشت که این ویدئو بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

اینستاگردی
روزی روزگاری تو خارج :))

نادر سلیمانی هم عرق آبادانی بودن خود را با انتشار عکسی از غذاهای جنوبی در صفحه اینستاگرامش به رخ کشید.

اینستاگردی
من و سمبوسه و پاکوره و سس تند

اخ چه هوس کردم

محسن افشانی عکس سلفی خود با روبرتو کارلوس ستاره فوتبال جهان را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

بیژن بنفشه خواه عکسی دسته جمعی همراه با امین حیایی، سروش صحت، مهران غفوریان، نادر سلیمانی و امیرمهدی ژوله از پشت صحنه خندوانه به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
سلام دوستان عزیز
این عکس پشت صحنه خندوانه در روز قرعه کشی مسابقه گرفته شده است. امین حیایی، مهران غفوریان، سروش صحت، نادر سلیمانی و امیرمهدی ژوله عزیز حضور دارند. 

با آغاز تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی دوم خود در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 بازیکنان تیم ملی عکس هایی را دذر صفحه های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان عکسی همراه با اشکان دژاگه به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی

سردار آزمون هم با ابراز خوشحالی از برد تیمش در آستانه سفر خود به ایران عکسی سلفی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

اینستاگردی
سلام خدارو شکر بردیم !
امشب هم پیش به سوی اردوی تیم ملی



گزارش : حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Brazil
پیام
۰۰:۰۹ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
عزیزم اسم اون اقا وسطی کنعانی زاده هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
و محمدحسین کنعانی زادگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
و محمدحسین کنعانی زادگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
فقط اینستا رهبر جالب بود و سردار سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی کشورمان عکسی سه نفره همراه با اشکان دژاگه و به اشتراک گذاشت.
و کی؟؟؟
نمیشناسیدش؟؟؟
خب بپرس بهت بگیم