فرمانده انتظامی کلیبر گفت: اختلاف ملکی دو طایفه در یکی از روستاهای این شهرستان منجر به قتل یک نفر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، ناصر جامی امروز اظهار داشت: تعدادی از اهالی یکی از روستاهای شهرستان اهر با مراجعه به روستا بر اثر بروز اختلاف در سرچشمه آب و اختلاف ملکی با یکدیگر درگیر شده و نزاع دسته جمعی راه می‌افتد.

وی ادامه داد: در این نزاع دسته جمعی تعداد 35 نفر از اهالی روستا با همدیگر درگیر شده و تعداد 4 نفر به علت مصدومیت سنگین در بیمارستان بستری شده و یک نفر به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: پلیس بلافاصله پس از آگاهی از نزاع دسته جمعی با استفاده از توان حداکثری خود برای مهار نزاع وارد عمل شده مانع از گسترش نزاع و انتقام گیری طرف مقابل می‌شود.

جامی افزود: پلیس در حداقل زمان ممکن و در اقدامی سریع موفق به دستگیری قاتل و طرفین شرکت کننده در نزاع شده و با تهیه پرونده مقدماتی مراتب را به مقامات قضایی ارجاع داده و قاتل و مسببان درگیری روانه زندان می‌شوند.

فرمانده انتظامی کلیبر در پایان از اهالی شهرستان خواست: در صورت بروز هرگونه اختلاف از هرگونه اقدام خشونت‌آمیز و تحریک کننده و درگیری لفظی و فیزیکی پرهیز کرده و با مراجعه به مقامات قضایی و انتظامی مراتب را از آن طریق پیگیری و حل و فصل کرده و در صورت نیاز با شماره تلفن 110 پلیس تماس حاصل کنند.


منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.