رئیس پلیس راه راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس بنز با 40 سرنشین در محور مشهد - تهران خبر داد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ محمدحسین حمیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: حوالی ساعت 5:30 صبح شنبه یک دستگاه اتوبوس بنز 457 با 40 مسافر که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود در محدوده استان سمنان دچار حریق شد.
 
وی با اشاره به این که بررسی های اولیه نشان می دهد علت این حادثه استفاده بیش از حد راننده از ترمز در سرازیری بوده است، افزود: در پی این امر چرخ های اتوبوس آتش گرفته و به بدنه منتقل می شود.
 
رئیس پلیس راه راهور ناجا با تاکید بر این که خوشبختانه راننده بلافاصله از موضوع مطلع و نسبت به توقف اتوبوس و تخلیه کامل مسافران و بار آنها اقدام می کند، تصریح کرد: علی رغم استفاده از کپسول آتش نشانی توسط راننده به دلیل شدت وزش باد اطفای حریق با مشکل مواجه می شود و در نتیجه کل اتوبوس در آتش می سوزد.
 
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.
 منبع : فارس  
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جاسم داغری
۱۷:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
باسلام،
این حرائقی که در اتوبوسها رخ می دهد خیلی خیلی شک بر انگیز است!!! ولی در مسافرتهای متعددی که در اتوبوس های مختلف و به مقاصد مختلف داشته بودم،یک چیز مشترک دیدم و آن مصرف مواد مخدر توسط کادر خدمت گذار در اتوبوسها بود بلا استثاء تقریباً 98% درصد از این اتوبوسها در ساعات متأخر شب بوی نامطبوع مصرف مواد از جعبه ی پایین (جایگاه استراحت راننده) متصاعد می شود. لذا احتمال خیلی خیلی شدید با استفاده از پکنیک در این مکان تنگ احتمال آتش سوزی خیلی زیاد می شود.
این نظر خودم طبق تجارب میدانی ارائه دادم.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۱۵:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
بنز457 اخه بدرد مشهد تهران نمیخوره که.امان از مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۴:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
وای خدا از دست این ناوگان قدیمی و فرسوده آخه مسلمون بنز 457 مال بیابونه؟ بی9 وی آی پی و اسکانیا 700 میلیونی مالی نیستن چه برسه به 457 که فکر کنم مال بهمن 57 هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
دمش گرم
آخرین اخبار