مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:تاکنون 70 درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فیروز خدایی در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر 26 شهر استان اردبیل با واگذاری 193 هزار علمک و 387 هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی از بهره‌مندی 70 درصد روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای گازرسانی در سطح استان اردبیل میزان برخورداری از این نعمت طبیعی در مناطق روستایی افزایش می‌یابد.

خدایی بیان کرد: در حال حاضر از یک هزار و 695 روستای استان اردبیل 618 روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و عملیات گازرسانی به 290 روستای استان نیز در حال اجرا بوده که تلاش می‌کنیم با تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها مردم این مناطق را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

وی تصریح کرد: با اتمام عملیات اجرایی گازرسانی به 290 روستا در استان میزان بهره‌مندی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی به 84 درصد افزایش می‌یابد که در این راستا با تلاش و اهتمام جدی تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌ها هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه با اشاره به گازرسانی به 95 روستای اردبیل گفت:‌ برای اجرای این پروژه‌های گازرسانی در استان 292 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد بهره‌مندی 7 هزار خانوار روستایی از نعمت گاز می‌شویم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.