تبریز؛

خسارت 4 و نیم میلیارد تومانی سیل و تگرگ به باغات میوه و ابنیه شهری هشترود

فرماندار هشترود گفت:بیش از 800 هکتار از باغات میوه شهرستان هشترود بر اثر بارندگی تگرگ و جاری شدن سیل از 40 تا 90 درصد خسارت دیده‌اند که ارزش ریالی آن 25 میلیارد ریال می باشد.

به گزارش خبرنگار خسارت 4 و نیم میلیارد تومانی سیل و تگرگ به باغات میوه و ابنیه شهری هشترودگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مستفید خاطر نشان کرد: در بر آورد اولیه کارشناسان مدیریت بحران ابنیه شهری شهرستان هشترود بیش از 2 میلیارد تومان خسارت دیده است.

وی افزود:بعد از جاری شدن سیل در هشترود،با هماهنگی های به عمل آمده توسط فرمانداری،بخشداری و شهرداری هشترود، شهرهای میانه،ترکمن چای،مراغه،چاراویماق،بستان آباد و نظر کهریز امکانات خود را جهت لایروبی و عادی سازی شهر در اختیار فرمانداری هشترود قرار دادند.

فرماندار هشترود اضافه کرد:با کمک کارکنان زحمت کش شهرداری و بسیجیان سپاه ناحیه هشترود و با کمک خدا پسندانه برادران غفار زاده با در اختیار قرار دادن ماشین آلات و همکاری ادارات مربوطه، منطقه در حال تمیز شدن از گل و لای است و گفتنی است سپاه ناحیه هشترود در طول 3 روز حدود 110 نفر بسیجی را برای کمک به شهرداری اعزام کرده است.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.