اردبیل؛

سرمایه‌گذاری و اشتغال مهم‌ترین رکن توسعه کشور است

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری و اشتغال مهم‌ترین رکن توسعه کشور است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میر قسمت موسوی در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: تعامل دولت و مجلس برای توسعه کشور در بخش‌های مختلف افزایش‌یافته است و اعضای مجلس شورای اسلامی از طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال که مهم‌ترین رکن برای توسعه کشور است، حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم ولایت مدار شهرستان گرمی تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل و الحاق قسمتی از شهرستان گرمی به این منطقه است، گفت: امیدواریم دولتمردان دولت یازدهم برای راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری استان اردبیل حمایت‌های همه‌جانبه‌ای داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: متأسفانه شهرستان گرمی باوجوداینکه مهد تولید و یک شهر مرزی می‌باشد ولی توسعه کمتری نسبت به دیگر شهرهای استان داشته و باید دولت زیرساخت‌های توسعه و عمران و آبادانی شهرستان گرمی را فراهم کند تا این شهرستان مرزی ازلحاظ اقتصادی و اشتغال به پویایی خاصی دست یابد.

وی یکی از اقدامات دولت یازدهم در شهرستان گرمی را توسعه سدسازی عنوان کرد و افزود: در حوزه سدسازی اقدامات بسیار قابل‌توجه و چشمگیری در شهرستان گرمی انجام‌شده است و انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این سدها بخش کشاورزی شهرستان گرمی توسعه دوچندانی یابد.

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: آمار واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در استان اردبیل بسیار بالاست و نیاز است دولت یازدهم برنامه‌ریزی اساسی برای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال در استان اردبیل داشته باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.