سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان گفت:در رقابت های جهانی با وجود آنکه کار آسانی پیش رو نداریم تلاش می کنیم جایگاه دومی سال گذشته را به قهرمانی تبدیل کنیم.

سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در رقابت های جهانی سال گذشته با دو مدال طلا و پنج برنز بعد از روسیه روی سکوی دوم قرار گرفتیم و امسال تلاش می کنیم هم از نظر رنگ مدال و هم جایگاه عنوانی بهتری را که همان قهرمانی است به دست آوریم،البته امیدوارم دچار بدشانسی نشویم.
دارنده مدال طلای جهان درباره وضعیت تیم اظهار داشت:علاوه بر حضور در چند تورنمنت بین المللی تمرینات بسیار خوبی را در اردوی های تیم ملی آزادکاران نوجوان دنبال کردند و هم اکنون از نظر جسمی،فنی و روحی شرایط مطلوبی برای رویارویی با حریفان خارجی دارند.
وی درباره این که کدامیک آزادکاران نوجوان شانس بیشتری برای رسیدن به مدال دارند گفت:همه بچه های ما توانایی قرار گرفتن روی سکو را دارند و من نمی توانم به طور یقین اعلام کنم کدامیک از آزادکاران شانسشان بیشتر است،به هر حال کشتی در رده سنی نوجوانان سوای از مسائل فنی و داوری شرایط خاصی دارد که همه چیز روی تشک مشخص می شود.
دارنده مدال برنز المپیک در خصوص این که چقدر از حریفان شناخت دارند گفت:معمولاً تغییرات در رده های سنی پایه بسیار زیاد است،دقیقاً مثل تیم خود ما که در اوزان مختلف نفرات جدید جایگزین شده اند اما همواره کشورهای روسیه،آذربایجان،هند،قزاقستان و گرجستان با تیم های قدرتمندی در رقابت های جهانی به میدان می روند.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 7 و 8 شهریورماه در شهر سارایوو کشور بوسنی برگزار می شود که مراسم قرعه کشی پنج وزن اول مسابقات برگزار شد و نمایندگان ایران حريفان خود را شناختند.
بر اساس قرعه کشی انجام شده در وزن 42 کیلو گرم امیر محمد یزدانی دور اول با اسلام ایلخانوف از ازبکستان و در صورت پیروزی در دور بعد برنده کشتی ترکیه و ژاپن مسابقه خواهد داد. در این وزن 16 نفر وزن کشی کرده اند.
 
در وزن 50 کیلو گرم عرفان آيينی در دور اول با مارینوف از بلاروس کشتی می گیرد. او در صورت پیروزی باید با برنده رومانی و مجارستان مسابقه بدهد. در این وزن 23 نفر وزن کشی کرده اند.  
در وزن 58 کیلو گرم امیر حسین کاووسی در دور نخست به مصاف آلکو لومیدزه از گرجستان می رود و در صورت پیروزی مقابل حریف خود، در دور دوم باید با ريکس پی از مقدونیه مسابقه بدهد.  
در وزن 69 کیلو گرم مجتبی اصغری در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد. وی در دور بعد با جولیان جفرد از آلمان روبرو می شود و در صورت برتری باید با برنده قرقیزستان و اوکراین مسابقه بدهد.
در وزن 85 کیلوگرم میثم عبدي در دور نخست استراحت می کند و در دور بعد با نایل سی یار از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران مولداوی و مصر می رود.
انتهای پیام/
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار