بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با توجه به حضور نیافتن تماشاگران و استقبال کم باید گفت: با توجه به اتفاقات سال گذشته مردم دچار یک نوع فوتبال‌زدگی شده‌اند.

محمد ایران‌پویان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص بازی مقال استقلال خوزستان اظهار نظر کرد بازی تیم‌ ما در برابر تیم استقلال خوزستان دو نیمه متفاوت داشت و گرچه بازی قابل قبول و پایاپایی را به نمایش گذاشتیم اما گلی در پی نداشت.

وی در‌ادامه افزود: متأسفانه نتوانستیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم و 3 امتیاز را از دست دادیم و شرمنده هواداران شدیم.

ایران پویان با اشاره به اینکه مشکل تراکتورسازی از کجا نشأت گرفته است عنوان کرد: خودم هم نمی‌دانم تراکتور از کجا مشکل دارد اما به نظر من جذب نفرات جوان، ناهماهنگی عامل اصلی ضعف این روز‌های تراکتور است .

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد اینکه چه زمانی ضعف تراکتورسازی برطرف می‌شود گفت: ما در این تعطیلات بیست روزه سعی می‌کنیم تراکتور متفاوتی را ببینیم .

وی در پاسخ به این سوال که چرا مردم تبریز به ورزشگاه نمی‌آیند تصریح کرد : مردم تبریز یکی از مردمان پرشور هستند که در سرما و گرما فوتبال را دنبال می‌کردند اما باید عنوان کنم که مردم تبریز دچار یک نوع فوتبال‌زدگی شده‌اند زیرا هنوز دلخوری سال گذشته و بازی آخر تیمشان باخت را فراموش نکرده‌اند ولی از تمامی کسانی که در ورزشگاه بودند تشکر می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

ایران‌پویان ادامه داد : ما به حمایت هواداران نیاز مبرم داریم بدون حمایت نمی‌توان تراکتور را موفق ببینیم.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد نگاهش به تیم ملی عنوان کرد : من در ابتدا دوست دارم که تیم فوتبال تراکتورسازی را در رده اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم ببینم و سپس به تیم ملی فکر کنم.

وی در پایان یادآورشد : البته من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم اما اکنون به موفقیت تراکتور می‌اندیشم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دست نشان
۱۸:۳۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
عاشقتیم داش محمد دنی آلوز
آخرین اخبار