سامانتا پاور: رد توافق هسته ای با ایران آمریکا را منزوی می کند

نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد رد توافق ایران، توانایی آمریکا در همپیمانی با دیگر گروههای بین المللی را کاهش می دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران«سامانتاپاور» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل با انتشار مقاله ای در مجله پولیتیکو اعلام کرد صدور قطعنامه رد توافق هسته ای با ایران به دست کنگره، آمریکا را منزوی می کنند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در این مقاله اظهار داشت: مجموعه بازرسی ها این اجازه را نمی دهد که ایران قواعد بازی را رعایت نکند.

وی تصریح کرد رد توافق هسته ای ایران توانایی آمریکا را در پیشبرد اهداف گسترده آمریکا در سیاست خارجی اش که به حمایت ائتلافهای گسترده بین المللی نیاز دارد، را محدود می کند.

پاور، دلیل این امر را فاصله گرفتن از سایر کشورهای شرکت کننده در توافق هسته ای، محدودیت و تضعیف آمریکا در اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران و ایجاد محدودیت در تشکیل ائتلاف های گسترده در عرصه بین المللی به منظور تحقق اهداف سیاست خارجی آمریکا، درصورت رد توافق هسته ای ذکر کرد.

 وی همچنین تاکید کرد: درصورت رد توافقنامه هسته ای ایران، ما به دنیا اثبات خواهیم کرد که از درون دچار شکاف و اختلاف خواهیم شد. 

نماینده آمریکا در سازمان ملل در این مقاله اظهار دشت: مجموعه بازرسی ها این اجازه را نمی دهد که ایران قواعد بازی را رعایت نکند.

پاور همچنین اعلام کرد درصورتی که کنگره توافق با ایران را رد کند، رئیس جمهور آمریکا می تواند آن را وتو کند اما دولت، تمایل به اجرای چنین سناریویی را ندارد.
وی از اعضای کنگره آمریکا خواست که درخصوص تبعات رد این توافقنامه به خوبی فکر کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۰:۵۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
شما آمریکاییها لنگه همون اسرائیله کودک کشی ، شماها با این همه جنایتی که کردید منزوی هستید زیادی خودتون رو جدی گرفتید،الحق که همتون گاوچرونید
آخرین اخبار