سوزان دیویس، یکی از اعضای بانفوذ کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمريکا، موافقت خود را با توافق هسته‌ای ایران اعلام کرد.

یکی از اعضای با نفوذ مجلس نمايندگان آمريکا از توافق هسته‌ای حمايت کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ « تایمز آو سُندیگو » اعلام کرد: «سوزان دیویس،» از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه موافقت خود را با توافق هسته ای ایران اعلام کرد.

این پایگاه اینترنتی نوشت: دیویس که از اعضای بانفوذ کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان است گفت :« من معتقدم پس از بحثهای گسترده و بررسی مسائل، توافق هسته‌ای ایران مسیری مناسب برای کاهش قابلیت تولید سلاح های هسته ای ایران در حال حاضر و در آینده ایجاد می کند.»

وی افزود: در اسرائیل زندگی کرده است و درک می کند «تهدید ایران یک نگرانی انتزاعی نیست» اما اگر کنگره این توافق را رد کند، « تحریم‌های بین المللی که ایران را به میز مذاکره آورد به احتمال زیاد فرو می ریزد» و ایران به ساخت بمب هسته ای نزدیک می شود.

اسکات پیترز از مجلس نمایندگان نیز روز چهارشنبه گفت، هنوز در حال بررسی موضوع است و پیش بینی می شود به زودی موضع خود را اعلام کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار