وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حال حاضر ۲۲ میلیون شاغل در کشور داریم که اگر بخواهیم برای برنامه پیش‌بینی‌شده برای اشتغال در سال ۱۴۰۰ برسیم سالانه باید حدود ۹۰۰ هزار شغل جدید ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی ربیعی در جلسه شورای اداری و کارگروه اشتغال در استانداری اردبیل اظهار داشت: هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر نام‌گذاری شده است و این دو نفر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دارای فضیلت و روش فکری خوب برای خدمت به مردم بودند که باید این موارد را الگو قرار دهیم و در دولت پناه مردم بوده و کاری کنیم که مردم احساس امنیت داشته باشند.

وی گفت: در حال حاضر حدود 22 میلیون شاغل در کشور داریم که در سال 1400 به بیش از 31 میلیون شاغل خواهد رسید که با توجه به این موضوع باید سالانه حدود 900 هزار شغل جدید در کشور ایجاد شود.

ربیعی با اشاره به اینکه کشورمان در دوره‌های مختلف رشد 7 درصدی را تجربه کرده است، گفت: در حوزه صنعت نیز کشورمان رشد 12 و 13 درصدی را تجربه کرده است و امیدواریم با مدیریت مناسب و راهبردی بتوانیم کشور را در آستانه رشد و توسعه قرار دهیم.

وی یکی از رسالت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی را بالا بردن بهره‌وری در اقتصادهای کوچک عنوان کرد و گفت: مدیران باید بهره‌وری را مبنای اساسی کار خود قرار دهند تا از این لحاظ بتوانیم رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور را توسعه دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بخش کشاورزی نیز با جدیت موردتوجه دولت یازدهم است و این امر می‌تواند نرخ اشتغال در کشور را بالابرده و مسئولان استان اردبیل نیز باید برای اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: اردبیل ، وجود ، شاغلین ، ایجاد ، شغل ، جدید ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
مستر 22 میلیونو رو خودت شمردی؟؟؟