معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 گفت: مسابقات کتابخوانی نهج البلاغه شمسه 4 با محوریت مسجد پروری در سطح منطقه برگزار شد.

هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: مسابقه کتابخوانی نهج البلاغه در شمسه 4 با محوریت مسجد محوری با هدف آشنایی با سیره امام علی (ع)، تکاپو در کلام حضرت علی (ع) و استفاده‌های تربیتی آن در زندگی، پررنگ شدن مباحث نهج البلاغه و پیوند آن با مساجد، ارتباط نوجوانان و جوانان و بزرگسالان نسبت به برنامه‌های مساجد، تقویت فن‌ها به بهره گیری از مضامین بلند نهج البلاغه، زمینه سازی جهت  کار برد مفاهیم بلند نهج البلاغه در زندگی نوجوانان و جوانان و همچنین پررنگ شدن مباحث نهج البلاغه و پیوند آن مساجد است.

وی افزود: جشنواره نهج البلاغه برآن است که تدبیر و پیام‌های پنهان و آشکار حضرت علی (ع) در کتاب ارجمند نهج البلاغه را به میان جامعه برده و از اثرات و برکات آن در جهت تقویت مناسبات و تعاملات شهروندان بهره مند گردید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 در پایان گفت: این آزمون در پایگاه‌  مقدس امامزادگان عبدا... و زید(ع) با حضور 20 نفر برگزار شد که این آزمون کتبی در سه رده سنی نوجوان، جوان و بزرگسالان از سوی بنیاد نهج البلاغه از کتاب پندهای کوتاه اثر آیت ا... سید جمال الدین دین پرور طراحی و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار