هم زمان با هفته دولت 102 پروژه عمرانی بسیج در حاشیه شهر مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان معاون مهندسی سپاه امام رضا (ع)  درخصوص وضعیت پروژه های بسیج در حاشیه شهر مشهد گفت: این پروژه ها در سه مرحله وسه فاز اجرایی عملیاتی و به بهره برداری کامل رسید.

سرهنگ حسین مصباح مرحله نخست پروژه های بسیج را درآبان ماه سال گذشته عنوان کرد وافزود: سپاه امام رضا (ع) اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در انجام این پروژه ها هزینه نموده که شامل مرمت 50 مسجد ،احداث 60 پایگاه مقاومت بسیج ویژه خواهران وبرادران و دو کانون فرهنگی واحداث دوساختمان مرکز ناحیه مقاومت بسیج در جهت جذب وبکار گیری بسیجیان صورت گرفته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش آفرینی اقشار مختلف بسیج تصریح کرد: به دلیل محرومیت اقتصادی وفرهنگی که در حاشیه شهر مشهد وجود دارد دشمنان در این مناطق به تخریب فرهنگ بومی ومذهبی شهروندان اقدام کرده اند برای خنثی شدن دسیسه بد خواهان نظام در داخل وخارج کشور باید این مناطق توسط نیروهای دلسوز بسیجی به وضعیت مطلوب برسد.

معاونت مهندسی سپاه امام رضا (ع) در ادامه گفت: با احداث این این پروژه ها هنوزدر ابتدای راه فعالیت های فرهنگی بسیج هستیم ولی با توکل بر خداوند بزرگ وپیروی از فرمایشات آقا تا پایان امسال بیش از 60 حلقه صالحین در رده های سنی مختلف را در پایگاه های بسیجاین مناطق راه اندازی می شود.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.