رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: لیگ های امسال بانوان از لحاظ فنی و رکوردگیری و کمتر بودن حوادث ارتقای زیادی نسبت به سال گذشته یافته بود.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ بانوان دوچرخه سواری پیست و جاده با قهرمانی ماندانا دهقان در استقامت جاده بزرگسالان و پرستو باستی در استقامت جاده جوانان به اتمام رسید. 
 
وی افزود: لیگ بانوان امسال  از لحاظ فنی خیلی خوب بود و شرایط تیم ها، رکودرها، آمادگی رکابزنان و نحوه پا زدن و شرایط فنی بسیار ارتقاء یافته بود همچنین تعداد حوادث کم بود به همین منظور شرایط بهتر از سالهای گذشته بود. 
 
وفایی در خصوص برنامه تیمی مسابقات خاطر نشان کرد: در مجموع تیمی در رده بزرگسالان تیم سورن در صدر جدول ایستاد و تیم های ارکید تهران ب و ارکید تهران الف به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند. 
 
وی در ادامه به لیگ برتر آقایان اشاره و خاطر نشان کرد: لیگ برتر آقایان از یکشنبه هفته آینده 8 تا 10 شهریور ماه آغاز می شود و یک مسابقه جایزه بزرگ پیست هم 16 شهریور در تهران پیست آزادی به صورت آزاد، برگزار می شود که علاقمندان می‌توانند حضور پیدا کنند. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار