کرمانشاه ؛

حمایت دولت از پروژه هایی که به کاهش مصرف آب کمک میکند

سه طرح کشاورزی با حضور معاون آب و خاک وزیر جهادکشاورزی، استاندار، رییس سازمان دامپزشکی و جمعی از مسئولین در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ این طرح ها شامل اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 24.5 هکتار با سرمایه گذاری 1903 میلیون ریال و اشتغالزایی پنج نفر در روستای گاکیه کرمانشاه، توسعه شرکت فرآورده های لبنی بهاران شیر زاگرس(توسعه کارخانه و افزایش خط تولید شیر طعم دار، دوغ و روغن حیوانی) با ظرفیت 7500 تن، سرمایه گذاری 12 هزار ملیون ریال و اشتغال 10نفر در شهرک صنعتی فرامان و بیمارستان دامپزشکی زاگرس با سرمایه گذاری 12 هزار میلیون ریال و اشتغالزایی 20 نفر در روستای حاجی عزیز کرمانشاه بود.

مهندس ابراهیم رضایی بابادی گفت: اجرای سیستم های نوین آبیاری در سطح 18 هزار هکتار از اراضی کشاورزی از سال گذشته در استان آغاز شده و با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی در پایان افزود: با اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار می توان صرفه جویی خوبی در مصرف آب داشت، در شرایط کنونی که با بحران کمبود آب مواجه ایم دولت از روش های جدید که منجر به صرفه جویی در مصرف آب شود حمایت می کند و دولت با پرداخت تسهیلات و کمک های مستقیم از پروژه هایی که به کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی کمک کند، حمایت می کند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمانشاه ، حمایت ، دولت ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.