بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!

با ما همراه باشید تا برترین فبلت های ۶ اینچی جهان را به شما معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، اصطلاح فبلت (ترکیب Phone و Tablet) برای گوشی هایی با اندازه بزرگ استفاده می شود و معمولا گوشی های بالای ۵ اینچ این لقب را به خود اختصاص می دهند. بسیاری از کاربران با توجه به این که حمل و نقل این نوع گوشی های بزرگ کمی سخت است و آن ها را محدود می کند، ترجیح می دهند از گوشی های با اندازه ۵ اینچ استفاده کنند و به همین دلیل بسیاری از کارخانه های تولید تلفن همراه چنین گوشی هایی را کمتر عرضه می کنند و تعداد این گوشی های هوشمند خیلی نیست.

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!

حالا در این گزارش قصد داریم ۶ گوشی برتر ۶ اینچی (یا بزرگتر) جهان را بیشتر زیر ذره بین ببریم .


لومیا ۱۵۲۰

لومیا ۱۵۲۰ فبلت ویندوزی نوکیا است و حدود دو سال از عمر آن می گذرد و طرفداران کمی هم ندارد. این گوشی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را نیز دریافت خواهد کرد ، صفحه نمایش آن ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 (فول اچ دی) است.

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!


 یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی برای پشت ۱۵۲۰ در نظر گرفته شده است و همچنین چیپست آن کوالکام اسنپ دراگون ۸۰۰ و پردازنده آن ۴ هسته ای می باشد. حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت و رم آن نیز ۲ گیگابایت می باشد. در آخر باتری آن نیز ۳۴۰۰ میلی آمپر است و قابلیت شارژ وایرلس را نیز داراست. در حال حاضر قیمت این گوشی در حدود ۴۰۰ دلار است.


سامسونگ Galaxy Mega 2

این گوشی توسط سامسونگ در سپتامبر سال گذشته عرضه شد اما نمی توان سخت افزار آن را خیلی برتر دانست. Galaxy Mega 2 یک صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰x720HD دارد. 

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!


چیپست آن Exynos 4415 سامسونگ با ۴ هسته و سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای پشت آن و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمه آن در نظر گرفته شده و همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم دارد. در حال حاضر قیمت این گوشی حدود ۳۰۰ دلار است.


هواوی Ascend Mate7

هوآوی اسند Mate7 را میتوان یکی از جمع و جور ترین گوشی های ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD ساخته شده در جهان دانست، چرا که اپل آیفون ۶ پلاس ۱ میلی متر از آن بلند تر و تنها ۳ میلی متر باریک تر است.

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!

 Mate7 از آخرین نسل شبکه اینترنت همراه پشتیبانی می کند و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای مکالمه دارد. چیپست آن HiSilicon Kirin 925 با ۸ هسته و سرعت پردازش ۱٫۸ گیگاهرتز است. در حال حاضر قیمت این گوشی در حدود ۴۲۰ دلار است.


گوگل Nexus 6

نکسوس ۶ که توسط موتورولا ساخته شده نیز فقط کمی از گوشی های جمع و جور آیفون ۶ پلاس و Mate 7 بزرگتر است و این گوشی که در اکتبر سال ۲۰۱۴ عرضه شد، اولین گوشی با رزولوشن Quad HD شرکت گوگل است.

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!

نکسوس ۶ جزو اولین گوشی های جهان بود که اندروید Lollipop را اجرا کرد. این گوشی از چیپست اسنپ دراگون ۸۰۵ ساخت کمپانی کوالکام با ۴ هسته و سرعت ۲٫۷ گیگاهرتز بهره می برد . یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت آن تعبیه شده و ۳ گیگابایت رم نیز دارد. باتری آن هم ۳۲۲۰ میلی آمپر ساعت است و همچنین این گوشی در دو کانفیگ مختلف حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت عرضه می شود. در حال حاضر قیمت این گوشی حدود ۴۹۹ دلار است.

اوپو R7 Plus

R7 Plus ساخت کمپانی Oppo در ماه مه عرضه خواهد شد. این گوشی نیز یک گوشی قدرتمند از لحاظ سخت افزاری است. صفحه نمایش آن ۶ اینچ و با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD است.

بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!


این گوشی چیپست کوالکام اسنپ دراگون ۶۱۵ و۸ هسته دارد. برای آن ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای پشت آن و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای مکالمه آن تعبیه شده، باتری آن نیز ظرفیتی معادل ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. قیمت این گوشی معادل ۸۲۹٫۹۹ دلار خواهد بود.

سونی Xperia C5 Ultra

Xperia C5 Ultra شرکت سونی تقریبا اوایل این ماه رونمایی شد و یکی از جالب ترین گوشی های اندرویدی تا به امروز است.صفحه نمایش آن ۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 FullHD است .


بهترین فبلت های دنیا را اینجا ببینید!



دوریبن پشتی آن ۱۳ مگاپیکسل بوده و همچنین از چیپست MediaTek MT6752 و ۸ هسته با سرعت ۱٫۷ گیگاهرتز بهره می برد. حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت و حافظه رم آن ۲ گیگابایت می باشد. ظرفیت باتری آن نیز ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی در حال حاضر حدود ۴۲۵ دلار است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فبلت ، ۶ اینچی ، برترین ها ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار