مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نباید به شعور فوتبال مردم خوزستان توهین کرد و اگر با فوتبال رو راست نباشیم سیلی محکمی خواهیم خورد.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بررسی عملکرد تیم فولاد گفت: همان طور که می دانیم مسئولان سابق فولاد قصد جدایی از تیم را داشتند و با توجه به اینکه این مسئولان از شناخت کاملی درباره اسکوچیچ سرمربی تیم برخوردار بودند برهمین اساس این مسئله جای سوال دارد که چرا و به چه دلیل آنها قرار داد ۲ ساله آن هم با رقم بسیار بالا را بااین مربی تمدید کردند
وی ادامه داد : اسکوچیچ پس از ثبت قرار داد خود با فولاد قول قهرمانی را به هواداران داد و در جهت جذب و بستن تیم اختیار تام داشته است اما این مربی تا به اینجای کار نتوانسته عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.
 وی افزود: با توجه به حرف و حدیث فراوان و جذب یار از کانال به خصوص تیم مناسبی بسته نشده و به نظر من در بعضی پست های کلیدی تیم نیاز به ترمیم اساسی دارد.
سعداوی ادامه داد :مربی فولاد بدون توجه به بازیکنان مستعد فولاد نوین و تیم های پایه به سادگی از کنار نام آنها گذشته است .همانطور که می دانیم تیم زمان مناسب و محلی ایده آل برای برگزاری دوره های آماده سازی را در اختیار داشت اما به نظر می رسد این دوره با اشکالات فراوانی روبرو بوده که از جمله می توان به آماده نبودن تعدادی از بازیکنان و همچنین ناهماهنگی مناسب تیمی در ساختارهای تهاجمی و علی الخصوص تدافعی اشاره کرد چرا که پس از اتمام پنج هفته تیم فولاد با ۸ گل خورده و دادن موقعیت های خطرناک فراوان به تیم های حریف ،ضعیف ترین دفاع تیمی را به خود اختصاص داده است.
مربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان اشاره کرد : همچنین نبود جو صمیمی و همدلی مناسب بین بازیکنان و در مواردی تبعیض باعث شده ارتباط خوبی بین بازیکنان، کادرفنی و وارثان حقیقی باشگاه که همان هواداران هستند وجود نداشته باشد.
وی درباره شکست های تیم فولاد گفت : اسکوچیچ باید مسئولیت شکست و اشتباه را بپذیرد و مدام دیگران را محکوم نکند و از طرفی دیگر با علاقمندان فولاد رو راست باشد و مطمئن باشید اگر برخورد عادلانه و صادقانه با آنها نداشته باشد به طور حتم ضربه بسیار سختتری از فوتبال خواهد خورد.
سعداوی تصریح کرد :این تیم با وجود طرفداران بی شمار و حمایت های بی دریغ در گرمای طاقت فرسای اهواز با همان روش چهار بازی گذشته بدون برطرف کردن نقاط ضعف در مقابل تیم پرسپولیس قرار گرفت و به نظر من سردرگمی، نبود انگیزه و هماهنگی مناسب و استفاده از بازیکنان در پست های غیرتخصصی و همچنین ارسال های بلند و بی هدف و کماکان ضعف در ضربات ایستگاهی و کرنر از مشکلات تکراری فولاد در این بازی بوده است
وی درباره کسب نتایج تیم فولاد اظهار کرد : متاسفانه با توجه به اینکه تیم نتیجه قابل قبولی را تا به اینجای کار کسب نکرده بای بگویم که بازی های فولاد از کیفیت لازم نیز برخوردار نمی باشد.
سعداوی درباره اینکه گفته شده اسکوچیچ شرایط زندگی در اهواز را سخت می داند توضیح داد : شاید از نظر سرمربی فولاد شرایط زندگی در اهواز سخت باشد( البته دلیلش را خود وی باید توضیح دهد) اما مردم بی آلایش این خطه با خونگرمی و مهمان نوازی خاص حتی با وجود بستن قرارداد مالی آن هم (حدود ۵ برابر قرارداد با تیم ملوان) شرایط بسیار خوبی را برای این مربی در اهواز به وجود آوردند و اگر شرایط برای وی سخت بوده پس به چه دلیل او با جدیت کامل به دنبال تمدید قرارداد بوده است؟ و نکته قابل توجهی که بهتر است بدانید این خواهد بود که تیم در اکثر مواقع در اردوی ترکیه و کردان کرج به سر می برده پس چرا این مربی ازشرایط و زندگی سخت سخن به میان می آورد ؟
وی در پایان خاطر نشان کرد :آخرین مطلب که بهتر است فراموش نکنید این است که در گذشته هم اعلام کرده بودم که مردم هوشیار منطقه خوزستان تمامی اتفاقات باشگاه فولاد را به خوبی بررسی و رصد می کنند و اجازه نخواهند داد کسی شعور فوتبالی آنان را به بازی بگیرد امیدوارم این تیم به روزهای خوب خود بازگردد .به امید داشتن فولادی پولادین.



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار