با برگزاری 5مسابقه تکلیف 5 نماینده نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب روشن می‌شود اما لحظاتی پیش یوفا قبل از انجام این مسابقات سید‌بندی رقابت‌ها را تشریح کرد.

تکلیف سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا روشن شد

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در سید یک مسابقات قهرمانان هشت لیگ برتر اروپایی قرار گرفته‌اند و تکلیف تیم‌های حاضر در این سید از مدت‌ها پیش مشخص شده است .

اما در سید 2 این رقابت‌ها تیم‌هایی که در رنکینگ یوفا در جایگاه بالاتری قرار دارند حضور دارند که شامل تیم‌های‌ ‌رئال مادرید ،اتلتیکومادرید ، پورتو ، آرسنال و والنسیا و منچسترسیتی می‌شود همچنین تیم‌های منچستریونایتد و بایرلورکوزن در صورت صعود از مرحله پلی‌آف در این سد جا می‌گیرند.

همچنین تیم‌های شاختاردونسک اوکراین و سویا اسپانیا با توجه به نتایج امشب می‌توانند در سید 2 یا 3 قرا گیرند.

در سید 3 تیم‌های المپیک لیون فرانسه ،دیناموکیف اوکراین، المپیاکو یونان ،گالاتاسرای ترکیه و آ‌اس‌رم ایتالیا قرار دارند و و در صورت صعود از مرحله پلی‌آف لاتزیو ، بروخه زسکامسکو و اسپورتینگ لیسبون نیز دراین سید قرار می‌گیرند.

در سید 4بروسیا مونشن گلادباخ ،ولفسبورگ ،دیناموزاگرب ، مالمو سوئد، خنس بلژیک قراردارند و اگر تیم‌های پارتیزان‌بلگراد وبورسیف و یا آپوئل قبرس و آُتانه قزاقستان نیز صعود کنند در این سید قرار می‌گیرند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار