سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جایگاه انتهای جدول در شان پرسپولیس نبود، اما اتفاقات خارج از کنترل ما بود.

برانکو: جایگاه انتهای جدول در شأن پرسپولیس نبودبرانکو ایوانکوویچ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: به هر حال خوشحالم که به اولین پیروزی در فصل جدید دست پیدا کردیم، همچنین اشتباهات داوری کمر تیم مرا شکست و نمی‌گذاشت که آن طور که من می‌خواهم نتیجه بگیرم.
 
برانکو در ادامه عنوان کرد: با این حال در دیدار با فولاد با برنامه حاضر شدیم و بازیکنان خواسته‌های مرا اجرا کردند و به آن چه می‌خواستیم دست پیدا کردیم. این برد را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم و از حمایتشان تشکر و قدردانی می‌کتم، امیدوارم هواداران حمایتشان را تا پایان لیگ ادامه دهند.
 
وی درباره ناراحتی محسن مسلمان گفت: طبیعی است که این بازیکن ناراحت باشد وقتی به یک بازیکن بازی نرسد به طور حتم از این موضوع ناراحت می‌شودف اما امیدوارم مسلمان هر چه سریعتر به بالاترین سطح آمادگی خود برسد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: مسلمان را از لحاظ فنی قبول دارم، اما وی دیر به تمرین اضافه شد و باید بیشتر تمرین کند. در حال حاضر این مهم است که مسلمان بازیکن پرسپولیس محسوب می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم دعوت مکانی به تیم ملی گفت: من بعد از مشاهده لیست تیم ملی تعجب کردم چطور کی‌روش به راحتی توانست از نام سوشا مکانی بگذرد، در حال حاضر مکانی یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال ایران است.
 
وی در ادامه  عنوان کرد: با این حال به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم و وی را به عنوان معمار جدید فوتبال ایران می‌شناسم و می‌دانم که وی برای هر کار خود دلیل دارد وظیفه‌ام به عنوان سرمربی پرسپولیس این است که بازیکنان را در بالاترین سطح آمادگی در اختیار کی‌روش قرار دهم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: در تعطیلات پیش‌رو قصد دارم تیم پرسپولیس را به آمادگی صد در صد برسانم تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برانکو ، سوشا ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار