تنیسور‌های خارجی برای حضور در رقابت‌های ‌فیوچرز تهران از فردا وارد تهران می‌شوند.

تنیسور‌های ‌فیوچرز فردا وارد تهران می‌شوند

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، رقابت‌های بین ‌المللی تنیس ‌فیوچرز تهران در حالی از روز شنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد که گروهی از تنیسور‌های خارجی از فردا به ایران می‌آیند.

در هفته اول این مسابقات 35نفر ‌بازیکن خارجی و در هفته دوم 50 ‌تنیسور به ایران خواهند آمد ودر هتل المپیک مستقر خواهند شد.

تنیسور‌ها از روز دوشنبه در جدول اصلی ‌فیوچرز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در این دوره از رقابت‌ها همه‌ی تنیسور‌های شناخته شده ایران حضور خواهن داشت .پیش از این حضور خالدان و شاهقلی در این فیوچرز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

با همکاری وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون تنیس ویزای همه‌ی بازیکان شرکت کننده در این رویداد صادر شده است و در هنگام ورود آنها به کشور روادید در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

در این رقاب‌ها که به مدت 3هفته ادامه خواهد داشت حضور تماشاگران در آن رایگان است و با تجربه خوبی که فدراسیون تنیس در ‌دیویس ‌کاپ داشت تصمیم گرفته است از حضور هواداران بهره ببرد.

یاد‌آور می‌شود رقابت‌های ‌فیوچرز تهران از روز شنبه در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد و در پایان 3هفته برگزاری این رقابت‌ها در مجموع 30هزار دلار به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار