دوره مهارت آزمایشگاهی فناوری نانو با همکاری معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش از هفتم تا نهم شهریور ماه در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی برگزار خواهد شد.

شیرین علیخانی مسئول سایت باشگاه نانو در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  خبر داد: دوره مهارت آزمایشگاهی فناوری نانو برای کارشناسان شبکه آزمایشگاهی توانا هفتم تا نهم شهریورماه به مدت سه روز در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود. این دوره با همکاری معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش و شبکه آزمایشگاه‌های آموزشی توانا برای دبیران شاغل در پژوهش سراهای دانش‌آموزی مجهز به آزمایشگاه نانو و همچنین رابطین این پژوهش سراها، همزمان با اردوی مرحله دوم ششمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان پذیرش کارشناسان شرکت‌کننده در دوره، ساعت 16 ششم شهریور است و هماهنگی برای استفاده از محل اسکان تا ساعت 16  نهم شهریور انجام شده است. بنابر برنامه‌ریزی انجام شده روز اول دوره، کارشناسان در قالب چهار گروه مبانی فناوری نانو و مبانی آموزش کار با تجهیزات آزمایشگاهی نانو را فرا می‌گیرند و روز بعد با نحوه عملکرد و کار با دستگاه‌های الکتروسیس، التراسونیک، اسپین کوتر، اسپاترینگ، انفجار الکتریکی سیم و اسپکترو فتومتر آسنا می‌شوند و روز آخر نیز کلاس رفع اشکال و پرسش و پاسخ برگزار خواهد شد.

برای دریافت نقشه محل برگزاری دوره به لینک www.irannano.org  مراجعه کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار