امیرآبادی در تذکر شفاهی:

آقای طیب‌نیا! آیا معوقات میلیاردی ویژه خواران مصیبت عظما نیست؟

نماینده قم گفت: وزیر اقتصاد بیان داشته که شب پرداخت یارانه‌ها، مصیبت عظمای دولت است، آقای وزیر! معوقات میلیاردی ویژه خواران مصیبت عظما نیست؟

آقای طیب‌نیا! آیا معوقات بانکی میلیاردی ویژه خواران مصیبت عظما نیست؟

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فرهانی نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز چهارشنبه 4 شهریور ماه در تذکر شفاهی گفت: وزیر اقتصاد بیان داشته که شب پرداخت یارانه‌ها شب مصیبت عظمای دولت است، آقای وزیر! معوقات بانکی میلیاردی ویژه خواران و مشکل بیکاری مصیبت عظما نیست؟ همین 45 هزار تومان که به مردم داده می‌شود، مصیبت عظما است؟

وی افزود: شما بنزین، آب، برق و گاز را بالا بردید آیا یارانه‌ها را افزایش دادید؟ خانواده‌هایی در کشور هستند که از طریق همین یارانه‌ها زندگی می‌کنند خواهشا جلوی ریخت و پاش‌های میلیونی و ویژه خواری‌ها در دولت در مناطق آزاد را بگیرید و قیمت‌ها را به قبل بازگردانید، مردم هیچ یارانه‌ای نمی‌خواهند با مردم بهتر از این سخن بگویید.

نماینده مردم قم خطاب به ابتکار گفت: به جای مصاحبه با بی بی سی و پرداخت به مباحث سیاسی و انتخاباتی به داد دریاچه نمک و حوض سلطان برسید، در چند سال آینده اگر این وضعیت ادامه پیدا کند مردم در استان‌های قم، تهران و سمنان مشکل خواهند داشت.

امیرآبادی تصریح کرد: استاد همه تفرقه افکنی‌‌های بین‌المللی، انگلیس مکار است. مسئولیت‌های شیطنت‌های بعدی انگلیس در ایران و به عهده چه کسانی است که زمینه حضور مجدد آنان را فراهم کرده‌اند.

این نماینده مجلس نهم خطاب به انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: آقای انصاری گفته‌اند که نمایندگان بجای استیضاح به لوایح و طرح‌های عقب افتاده برسند، آقای انصاری کدام استیضاح؟ الحمدالله هیئت رئیسه مجلس که همراه دولت است، اجازه مطرح شدن هیچ استیضاحی را نمی‌دهد.

وی افزود: کدام لایحه مهم اقتصادی دولت به مجلس آمده که بررسی نشده، فراموش نکنید مجلس در سه ماه پایانی سال گذشته برای رسیدگی به سه لایحه دولت سه شیفت کار می‌کرد، شما لطف کنید به عنوان رابط دولت و مجلس پیگیر موادی باشید که مجلس تصویب کرده و دولت اجرا نمی‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۳:۲۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
خدا پدر و مادت را بیامرزد که حرف دل مردم را گفتی.
آخرین اخبار