معاون استاندار تهران گفت: آب کشاورزی، بهداشت و درمان، راه و آب شرب مردم از اولویت‌های اصلی شهر ری است.

شناسایی اولویت‌های شهر ری/ لزوم بازنگری و ارتقای ساختار اداریهدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های اصلی شهر ری اظهار کرد: در حوزه تامین آب مورد نیاز شهرستان با کمک دولت، آب سد ماملو به آب شرب مورد نیاز مردم اضافه شد و کیفیت آن نیز با همکاری دولت و وزارت نیرو به حد مطلوبی رسیده است.

وی افزود: مشکلات شهر ری را شناسایی و اولویت بندی کردیم و در نظر داریم با برنامه ریزی‌های انجام شده و با همکاری استانداری تهران و دولت آن‌ها را مرتفع کنیم.

جمالی پور با بیان اینکه بازنگری و ارتقای ساختار اداری شهرستان یکی از ضرورت‌های مهم است،‌ تصریح کرد: این اقدام قطعا به ارتقای سطح خدمات به مردم شهرستان می‌انجامد.

معاون استاندار گفت: همچنین ایستگاه راه‌ آهن شهر ری که یک ایستگاه عبوری بود، به ایستگاه پایه تبدیل و قرار شد این ایستگاه با همکاری دولت و معاون اول رئیس جمهور در حد شاخص بین المللی بازسازی شود و ظرفیت‌های غرب استان تهران را پوشش دهد. همچنین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حال طراحی و ساخت این ایستگاه است که به زودی طرح آن ابلاغ می‌شود.

جمالی پور با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته راه روستایی شهرستان گفت: عملا 21 میلیارد تومان با توافق نامه‌ای که بین فرمانداری شهر ری و وزارت راه و شهرسازی استان تهران منعقد شد، قرار شد این بودجه برای اصلاح و بازسازی راه روستایی شهرستان ری اختصاص یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
ساخت تصفیه خانه فاضلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
ایجاد ترن ست تهران شهرری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
ایجاد ریل باس شهرری
آخرین اخبار