یك بز و یك گوسفند محل آب‌خوری و ظرف غذا را به این اسب نابینا نشان داده و او را از محل قرار گرفتن حصارها آگاه می‌كنند. همچنین به هنگام شب اسب نابینا را به اصطبل راهنمایی می‌كنند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ایالتی "آیداهو" اعلام كرد كه یك بز و یك گوسفند راهنمای اسب نابینا هستند. این اسب 15 ساله نابینا به نام "سی‌سی" به دلیل محرومیت از قوه بینایی به درستی نمی‌تواند غذا بخورد و آب بنوشد. به همین دلیل، یك بز و یك گوسفند راهنمای این اسب هستند.
 "میشله فلداشتاین" صاحب مزرعه حیوانات دارای نقص عضو ایالت "آیداهو" در این باره به خبرگزاری رویترز، خاطرنشان كرد: در این مزرعه گربه‌های بدون پنجه، شترهای بی‌خانمان و اردك‌هایی بی‌بال در كنار هم زندگی می‌كنند. این اسب هم در میان همین حیوانات زندگی می‌كند.

بزو گوسفندی که خبر خیر شدند

این زن 66 ساله در ادامه یادآور شد: یك بز و یك گوسفند محل آب‌خوری و ظرف غذا را به این اسب نابینا نشان داده و او را از محل قرار گرفتن حصارها آگاه می‌كنند. همچنین به هنگام شب اسب نابینا را به اصطبل راهنمایی می‌كنند.
همسر این زن هم در این باره عنوان كرد: هزینه نگهداری از این حیوانات سالانه 50 هزار دلار می‌شود؛ چرا كه باید غذا و آب 200 حیوان را تامین كنیم. با این حال، از اینكه می‌توانیم از این حیوانات بی‌پناه و دارای نقص عضو حمایت و نگهداری كنیم بسیار خوشحالم؛ چرا كه هیچ كس از آنها نگهداری نمی‌كند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بز ، گوسفند ، نابینا ، آیداهو ، اسب ، اسطبل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.